پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۷۹
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
در روزهای نخست وقوع حادثه،تمام مدیران استانی و شهرستانی و مسئولین از فداکاری زنده یاد کاظم صفرزاده گفتند و خبرگزاری ها و رسانه ها و اهالی مطبوعات و پایگاه های خبری در فضای مجازی تا توانستند،نوشتند.
شعارسال: زمانی که یک مسئول وعده ای می دهد و به آن عمل نمی کند، افکار عمومی چه برداشتی از آن دارند؟ چرا سازوکاری برای توبیخ مدیرانی که وعده می دهند و به آن عمل نمی کنند وجود ندارد؟ چرا مدیران بر اساس مقتضیات و احساسات وعده میدهند؟ آیا مدیران و مسئولانی که وعده میدهد و بعد از آن وعده هایشان عملی نمی شوند ، قابل اعتماد هستند؟

ر 28 مهرماه 93 آسمان لرستان تیره شد و بارانی کم نظیر شروع به بارش کرد. بارندگی های چند ساعته در جنوب لرستان منجر به سیلاب می شود، خبری دردناک در خروجی رسانه های استان منتشر شد: کاظم صفرزاده مدیر مجتمع شبانه روزی عشایری امام جعفر صادق (ع) منطقه ویسیان بدلیل نبود امکانات، با احساسی پدرانه، دانش اموز مصدوم به همراه دو نفر از هم شاگردی هایش را با ماشین شخصی خود جهت مداوا به مرکز استان می برد که در میانه راه و در منطقه شوراب گرفتار سیلاب می شود و همه سرنشینان خودرو ناپدید می شوند.بعد از چند روز جسد دانش آموزان پیدا می شود اما خبری از معلم شان نیست.جستجوها ادامه دارد و بعد از دو هفته جسد مطهر این معلم فداکار لرستانی پیدا و طی مراسم باشکوهی در روز عاشورای حسینی به خاک سپرده می شود.

در روزهای نخست وقوع حادثه،تمام مدیران استانی و شهرستانی و مسئولین از فداکاری زنده یاد کاظم صفرزاده گفتند و خبرگزاری ها و رسانه ها و اهالی مطبوعات و پایگاه های خبری در فضای مجازی تا توانستند،نوشتند. در این مدت 14روزه، مسئولان به خانواده داغدار صفرزاده سر زدند و هرکدام وعده هایی دادند اما رفته رفته و با گذشت زمان هم ایثار کاظم را فراموش کردند و هم وعده های توام با احساس خود را.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: چهارشنبه 28 مهر 1395، کدخبر: 470930، www.bornanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین