پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۸۵۲
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶
امیر سرتیپ صباحی‌فرد با بیان اینکه تحرکات دشمن را ورای مرز‌ها رصد می‌کنیم، گفت: امروز به جایگاهی دست یافته‌ایم که هر نوع پرنده با هر سطح مقطع راداری و پروازی برای ما قابل کشف، شناسایی و انهدام است.
شعار سال: امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس اقدامات مؤثری انجام داد و هیچ عملیاتی برگزار نشد، مگر زیر چتر حمایتی پدافند هوایی ارتش که این پیشینه، افتخار بزرگی برای این نیرو است.

وی افزود: ما در طول دوران دفاع مقدس در بیش از ۲۵۰ نقطه از سراسر کشور مستقر شدیم و اجازه ندادیم که مراکز حیاتی کشور همچون پایگاه‌های نظامی و فرودگاه‌ها، مورد اصابت قرار گیرد و امنیت هوایی را به طور کامل برقرار کردیم.
 
نیروی پدافند هوایی امروز بر لبه دانش و تکنولوژی روز دنیا حرکت می‌کند

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: پدافند هوایی به‌ویژه در جزیره خارک به گونه‌ای عمل کرد که همواره شریان حیاتی فروش و نقل و انتقال انرژی‌های فسیلی ادامه پیدا کند و هیچ‌گاه اجازه نداد که دشمن، این شریان را قطع کند.

وی عنوان کرد: نیروی پدافند هوایی امروز بر لبه دانش و تکنولوژی روز دنیا حرکت می‌کند و از تجهیزات و سامانه‌های به‌روز بهره می‌برد؛ این نیرو امروز ضمن رصد و حراست آسمان کشور، این ظرفیت را دارد که تحرکات دشمنان را فراتر از مرز‌های کشور رصد کند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی با بیان اینکه در تمامی زمینه‌های پدافندی امروز توانسته‌ایم به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای دست یابیم، خاطرنشان کرد: امروز به جایگاهی دست یافته‌ایم که هر نوع پرنده با هر سطح مقطع راداری و پروازی برای ما قابل کشف، شناسایی و انهدام است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر:۱۴۰۰۰۱۱۴۰۵۳۴۹ isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین