پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۵
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: باید شرایطی ایجاد کنیم که بر اساس آموزه های دینی، مردم بدون لکنت حرفشان و مطالباتشان را به مسئولان بگویند

شعار سال : مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در دوره آموزش تکمیلی فرمانداران شمال و شمال غرب کشور که در ارومیه برگزار شد گفت:وظیفه مسئولان نیز این است که به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی کنند.

مقیمی افزود: مردم از مسئولان و فرمانداران، امیدبخشی می خواهند لذا باید در هر شرایطی اگرچه شرایط دشوار هم باشد، در جهت ایجاد و افزایش روحیه امید در میان مردم تلاش کنیم.

مقیمی در ادامه اظهار کرد: حضور منظم و مستمر در محل ماموریت،احترام به آراء و نظرات دیگران، تسریع در انجام امور مردم، توجه به نماز و اقامه آن در ادارات، اولویت بندی و نظارت بر انجام کارها، تلاش در جهت ایجاد اشتغال برای جوانان، اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، ایجاد زمینه برای توسعه و گسترش سمن ها، تشکیل به موقع جلسات و شوراها، توجه به نشاط اجتماعی و سیاسی، توجه به سرمایه اجتماعی، انعکاس و اطلاع رسانی عملکرد و فعالیت های دولت در شهرستان ها از دیگر مسائل و موضوعات مهمی است که فرمانداران باید در ماموریت های خود آنها را لحاظ کنند.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: حراست و پاسداری از انقلاب و ارزش های انقلاب از مهمترین وظایف فرمانداران بعنوان نمایندگان دولت و نظام در شهرستان ها است که باید با جدیت و اهتمام کافی در این حوزه کار و فعالیت نمایند.

وي گفت:اجرای سیاستهای دولت و هماهنگی دستگاههای اجرایی شهرستان، تامین نظم و امنیت، توجه به قوانین بالادستی و فراگیری و رعایت آنها در انجام وظایف، اشرافیت بر جایگاه قانونی و حقوقی فرماندار و فرمانداری، توجه به بهداشت و سلامت مردم و تلاش در جهت ایجاد احساس امنیت در مردم بعنوان مهمترین ماموریت های فرمانداران در شهرستان ها است.

معاون وزیر کشور همچنین در دسترس بودن، حفظ اسرار مردم، تزکیه و تهذیب نفس، مشورت گیری از علما و صاحبنظران، گشاده رویی در برخورد با مردم، دفاع همیشگی از محرومین، شناسایی ظرفیت های منطقه در جهت توسعه آن، ساده زیستی و داشتن نظم و انضباط در کارها را از دیگر مواردی برشمرد که فرمانداران باید توجه کافی به آنها داشته باشند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت خبرگزاري ایسنا ، تاریخ نشرخبر : 22 آبان 1394 کد مطلب: 948-2092-5،  www.orumiyeh.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین