پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۷۷۱
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳
در ادامه مسابقات جودو قهرمانی آسیا، هر سه نماینده جودو ایران با شکست در دور نخست از دور رقابت‌ها کنار رفتند تا پرونده نمایندگان ایران بدون کسب مدال در اولین رویداد پس از تعلیق بسته شود.
شعار سال: رقابت‌های جودو قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که از روز سه‌شنبه با حضور ۱۹۵ جودوکار از ۳۰ کشور به میزبانی قرقیزستان و در شهر بیشکک آغاز شده است، امروز (پنجشنبه) با حذف سه نماینده دیگر جودو ایران ادامه پیدا کرد تا تیم جودو ایران با دست خالی نخستین رویداد خود پس از پشت سر گذاشتن دوران تعلیق را به پایان برساند.

امروز پنجشنبه ۱۹ فروردین ماه مبارزات اوزان ۷۸- و ۷۸+ کیلوگرم زنان، ۹۰-، ۱۰۰- و ۱۰۰+ کیلوگرم مردان برگزار شده که هر سه نماینده ایران همان دور نخست مقابل رقبای خود مغلوب شدند و از دور مسابقات کنار رفتند.
 
واگذاری نتیجه

در وزن ۹۰- کیلوگرم، قاسم باغچقی در اولین دیدار برابر «بو هبلیگه» از چین باخت و از دور مسابقات کنار رفت. علی پرهیزگار نیز در وزن ۱۰۰- کیلوگرم در دیدار با «سریکبایف» از قزاقستان نتیجه را واگذار کرد و حذف شد.

امروز همچنین سعید کرجی در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم در پیکار با «کیم مین جونگ» از کره جنوبی بعد از چهار دقیقه مبارزه با امتیاز وازاری باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

روز گذشته نیز محمد محمدی بریمانلو در وزن ۷۳- کیلوگرم با شکست در دیدار رده‌بندی به مقام پنجمی رسید و امین کامیابی در وزن ۸۱- کیلوگرم در دور دوم با شکست مقابل سعید ملایی از رقابت‌ها کنار رفت.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۴۸۱۱۳۳، tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین