پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۰۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
آقای ساداتی نژاد رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در چند روز گذشته و همزمان با حضور وزیر جهادکشاورزی در مجلس برای ارایه توضیحات در خصوص نابسامانی بازار مرغ، توضیحاتی را در خصوص علل افزایش قیمت مرغ و نابسامانی بازار ارایه دادند. برخی از کارشناسان این توضیحات را بیشتر شبیه نوعی شوی تبلیغاتی دانسته و ساداتی نژاد را دعوت به مناظره رسانه‌ای نموده اند. دعوتی که مسلما به دلایلی معلوم توسط ایشان اجابت نخواهد شد.
شعار سال: اگر آقای ساداتی نژاد به فرمایشات بیان شده اعتقاد دارند، چرا آقای این استدلال‌ها را در زمان مرغ ۱۴ هزار تومانی، بیان نکردند؟ چرا با تاخیر شش ماه یادشان آمده است؟ چرا از اهرم‌های نظارتی و قانونگذاری مجلس برای مقابله با این چالش بهره برداری بعمل نیاورند؟ آیا باید بپذیریم که کم کاری در مجلس رخ داده است؟

اگر این فرمایشات درست بوده باشد، چرا جناب خاوازی از حدود شش ماه ماه پیش، وعده رفع مشکل مرغ و ثبات قیمت مرغ و تخم مرغ آن را می‌دادند؟ آیا باید بپذیریم که استدلال‌های آقای ساداتی نژاد اشتباه است یا وزیر در باغ نبودند؟ شاید هم بحث سیاسی کاری مطرح بود؟ یا ادله دیگری وجود دارد که ضرورت دارد، دوستان در خصوص آن صحبت کنند.
 
 بازی‌های سیاسی و حمایت‌های پشت پرده

برخی از کارشناسان معتقدند که این حرف‌ها، بیشتر شبیه مشتی بهانه می‌تواند باشد و نوعی بازی سیاسی که آقای ساداتی نژاد برای تائید و حمایت از آقای خاوازی به همراه نقش پشت پرده احتمالی حجت السلام تقوی در کمیسیون کشاورزی مجلس، در پیش گرفته اند.

وقتی مردم اهرم نظارتی کافی و وافی برای مطالبه گری از نماینده مجلس ندارند، داستان می‌شود راه اندازی چنین بازی‌های سیاسی و حمایت‌های پشت پرده.

اگر دوستان عزیز به آقای ساداتی نژاد هم دسترسی دارند، خواهشمندیم از جانب رسانه ما سلام رسانده و بگویند شهروندان ترجیح می‌دهند بجای دیدن آن انگشت اشاره علی الظاهر پر مدعا در موقع سخنرانی، شاهد ثبات بازار مرغ و انجام درست وظایف نمایندگان مجلس و مدیران وزارت جهادکشاورزی باشند.

تعداد بازدید : 10
 

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
برچسب ها: مرغ ، مجلس ، بازار ، تورم
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
0
0
مدیران ناکارآمد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین