پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۱۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
شهره موسوی که به عنوان نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال انتخاب شده، به نظر بیش از اینکه به فوتبال و فوتسال زنان توجه کند، درگیر امور جاری و مشغله‌های کاری شخصی خود است.
شعار سال: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون فوتبال برگزار و شهاب‌الدین عزیزی خادم برای مدت چهار سال به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد. در همین مجمع بود که شهره موسوی با کسب ۷۰ رای در جایگاه نایب رئیس سوم و نایب رئیس زنان فدراسیون قرار گرفت تا هدایت فوتبال و فوتسال زنان را برعهده بگیرد و به وضعیت نابسامان آن‌ها رسیدگی کند.

از این انتخاب بیش از ۴۰ روز گذشته و در این مدت موسوی به جای آنکه مدیریت فوتبال زنان را برعهده بگیرد به نظر به فکر مشغله‌های شخصی خود است و کمتر به وظایفش در قبال فوتبال و فوتسال زنان توجه کرده است. او که در ابتدای قرار گرفتن در این سمت یکی از دلایل عدم سرمایه‌گذاری در فوتبال زنان را شناخت کم دانست و رسانه‌ها را نیز به اطلاع رسانی ضعیف در این باره متهم کرد، اکنون به نظر خودش دغدغه‌ی تمام وقتی برای فوتبال زنان ندارد.

اولویت موسوی کدام شغل است؟

موسوی عضو هیات رئیسه و نایب رئیسی زنان فدراسیون فوتبال است. او هم‌چنین مدیرعامل باشگاه ورزشی بادران در لیگ دسته یک است. موسوی هم‌چنین مدیرعامل شرکت بازاریابی شبکه بادران گستران است که در زمینه‌های مختلفی، چون کالا‌های آرایشی، بهداشتی و ... فعالیت دارد.

شهره موسوی اکنون چند شغله محسوب می‌شود و در این میان این سوال پیش می‌آید که چگونه یک مدیر چند شغله بدون هیچ مشکلی در فدراسیون مشغول به کار است؟ مدیری که حضورش به عنوان مدیرعامل یک باشگاه ورزشی فوتبالی در پست اجرایی فدراسیون فوتبال، باعث ایجاد "تضاد منافع" شده و خلاف اساسنامه فدراسیون فوتبال است.

حضور مستمر شهره موسوی در باشگاه بادران نیز به این شائبه دامن زده که او وظایف مربوط به فدراسیون را نیز به دفتر کار خود در این شرکت منتقل کرده و کمتر در فدراسیون فوتبال حضور دارد و حتی شنیده می‌شود که برای ارتباط با او باید ابتدا با منشی شرکت هماهنگی به عمل آید.

موسوی حتی در سررسیدی که به مناسب نوروز ۱۴۰۰ به کارمندان فدراسیون فوتبال هدیه داده، برای معرفی خود از عنوان مدیرعامل شرکت زنجیره‌ای بادران گستران استفاده کرده نه سمت رسمی‌اش در این فدراسیون!

گویا موسوی در حال تلفیق مشغله‌های کاری خود است. او پیش از این گفته بود" اتفاقاتی را در این چهار سال رقم می‌زنیم که به عمر خود ندیده باشید" و اکنون به نظر می‌رسد به این وعده خود در حال عمل کردن است.

وضعیت نابسامان فوتبال زنان در آستانه جام ملت‌ها

مرحله مقدماتی رقابت‌های جام ملت‌های زنان آسیا از ۲۱ شهریور تا ۳ مهر ۱۴۰۰ با حضور ۳۰ تیم در ۶ گروه چهار تیمی و دو گروه سه تیمی به صورت متمرکز برگزار می‌شود که از هر گروه یک تیم به مرحله نهایی صعود می‌کند. مرحله نهایی نیز از ۳۰ دی ماه تا ۱۷ بهمن ماه با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شود. ایران ابتدا باید در مرحله مقدماتی رقابت کند و کمتر از ۶ ماه فرصت آماده‌سازی دارد.
 
 
آقای رئیس حواس‌تان به فوتبال زنان هم هست!


تکلیف تیم ملی مشخص نیست، کادر فنی ندارد، اردویی اعلام نشده و ملی‌پوشان رها شده‌اند. تیم ملی هم که ماه‌هاست از رنکینگ فیفا خارج شده و کسی تلاشی برای حل این موضوع نمی‌کند. موسوی هم بنظر فرصت کافی برای رسیدگی به این مشکلات را ندارد و بر این اساس مشخص نیست چه آینده‌ای در انتظار تیم‌های ملی است.

وقتی رئیس هم بی‌توجهی می‌کند

عزیزی‌خادم به عنوان رئیس فدراسیون موظف است که به همه بخش‌های تحت مدیریت خود توجه و در راستای حل مشکلات آن‌ها اقدامات جدی انجام بدهد. او که با معرفی شهره موسوی برای نایب‌رئیسی فدراسیون، بخش فوتبال زنان را در وضعیتی مبهم قرار داده، به نظر با بی‌توجهی به نحوه مدیریت نایب رئیس خود در حال رقم زدن روز‌هایی پیچیده‌تر از قبل برای فوتبال و فوتسال زنان است.

تیم مدیریتی جدید فدراسیون فوتبال که به اولین وعده خود در مورد پرداخت پاداش قهرمانی فوتسال زنان در آسیا تا پایان سال ۱۳۹۹ عمل نکرد، اکنون و با بی‌توجهی به وظایفش نشان داده که دیدگاه و راهکار متفاوتی برای برون‌رفت زنان از این اوضاع ندارد.

امید است که رییس فدراسیون فوتبال با تمرکز و توجه بر عملکرد مدیران تحت ریاست خود به گونه‌ایی عمل کند که حداقل گام‌ها در راه توسعه فوتبال زنان ایران برداشته شده و مسیر‌های اشتباه گذشته نیز به سرعت اصلاح شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۰۱۲۱۱۱۰۶۹، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
0
0
ارزش بالای ورزش بانوان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین