پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۳۳۷۲۳۶
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹
امروز حسن روحانی در جلسه ستاد اقتصادی دولت اعلام کرد که دولت از بازار سرمایه حمایت می‌کند و سهام بنگاه‌ها و مؤسسات دولتی را عرضه کرده و ادامه خواهد داد.
شعار سال: حسن روحانی، رئیس جمهور گفت: حمایت از بازار سرمایه به معنی هدایت دستوری نیست و دولت به وظیفه ساختارسازی و نظارت خود عمل می‌کند.

روحانی افزود: در سال جاری که سال پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید نامگذاری شده است، سعی دولت بر این است تا موانع رشد بازار سرمایه را مرتفع کند و تلاش خواهد کرد همراه با آموزش‌ها و ایجاد تمهیدات لازم، مردم را برای ورود به بازار سرمایه تشویق کند.

این در حالی است که روحانی تاکنون اشاره‌ای به سخنان سال گذشته خود که مردم را به بورس دعوت می‌کرد، اما پس از سقوط بورس، آن را رها کرد، نکرده است. روحانی به این موضوع هم اشاره نکرد که با این اوضاع بورس و عملکرد دولت، چگونه انتظار دارد مردم مجددا به ورود به بورس تشویق شوند؟

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از نود اقتصادی، تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰، کدخبر: ۲۱۳۹۸۲۱، www.۹۰eghtesadi.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین