پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۳۷۳۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
وزیر آموزش و پرورش تولد یک سالگی پیام رسان داخلی شاد را تبریک گفت.
شعار سال: محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در رشته توییتی نوشت: تولد یک‌سالگی ‎شبکه شاد بزرگ‌ترین پیام‌رسان داخلی را تبریک می‌گویم و در برابر عظمت کار بزرگ ‎معلمان کشور تعظیم و ادای احترام می‌کنم که با همت ایشان به ویژه در ‎شبکه شاد جریان آموزش متوقف نشد.

او ادامه داد: در صد‌ها هزار کانال ‎شبکه شاد تا کنون، بیش از سی میلیارد پیام و یازده میلیارد فایل در محیطی امن و سالم با حضور فعالانه افراد با هویت‌های مشخص مبادله شده است.

حاجی میرزایی تاکید کرد: شاد یک پاسخ خلاقانه بومی به یک نیاز ملی بود که شبکه دوازده میلیونی معلمان و دانش‌آموزان را به هم مرتبط و استمرار آموزش را فراهم کرد. توانمندی معلمان و دانش‌آموزان را برای فعالیت آموزشی در فضای مجازی بهبود بخشید

به گفته وزیر آموزش و پرورش، ۱۲ میلیون دانش‌آموز، ۱۱۵ هزار مدیر و نزدیک به ۸۰۰ هزار معلم در شبکه شاد فعالیت دارند. این شبکه به عنوان دستاوردی ملی، رکورد بیش از ۸۰۰ هزار ارتباط زنده، دو میلیون و سیصد هزار کاربر همزمان و پیشینه پهنای باند مصرفی ۴۰۲ گیگابیت بر ثانیه را پشت سر گذاشته است.
 
            

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار ۲۳ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۶۳۶۰۰، www.borna.news.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
0
0
لعنت ب شماها و شادتون
خودم ب عینه شاهد بودم فشاری ک این یکسال آموزش مجازی روی روح و روان ما دانش آموزان داشت شکنجه های قرون وسطی نداشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین