پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۳۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
سردار پاکپور گفت: سپاه فدایی و خادم مردم و سدی مستحکم در برابر بدخواهی دشمن است.
شعار سال: سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از خطوط مرزی جنوب شرق، شرق و شمال غرب کشور، گفت: سپاه فدایی و خادم مردم و سدی مستحکم در برابر بدخواهی دشمن است.

وی افزود: در شرایطی که دشمن همه توانمندی‌ها و امکانات خود را برای به زانو درآوردن مردم ایران در مسیر آرمان‌خواهی انقلابی و استقلال‌طلبی به‌کار گرفته است، سپاه مردمی، با صلابت و اقتدار یکی از بزرگ‌ترین عوامل شکست و ناکامی دشمن بوده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تأکید کرد: در حوزه امنیتی، رصد و خنثی‌سازی اقدامات برخی از عوامل و گروهک‌های تروریستی نیابتی را که برای آسیب زدن به امنیت مردم اجیر و تجهیز شده‌اند، یکی از مهم‌ترین مأموریت‌ها می‌دانیم.

سردار پاکپور در جریان این بازدیدها، اقدامات صورت‌گرفته برای تقویت و بِروزرسانی تمهیدات و توانمندی‌های نیروی زمینی سپاه را یک راهبرد نهادینه‌شده در مسیر مقابله با تهدیدات و خنثی‌سازی دسیسه‌های تروریستی دشمن عنوان کرد.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۴۸۳۶۲۲، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
برچسب ها: سپاه ، فدایی ، سدی ، محکم
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
0
0
دست مریزاد سپاه جان خدا قوت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین