پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۴۶۶
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶
منابع خبری از هدف قرارگرفتن یک کشتی رژیم صهیونیستی در نزدیکی بندر الفجیره امارات خبر دادند. این در حالی است که کشتی در مالکیت شرکت صهیونیستی RAY SHIPPING است و با پرچم کشور باهاما تردد می‌کند.
شعار سال: شبکه المیادین به نقل از منابع آگاه از هدف قرار گرفتن یک فروند کشتی رژیم صهیونیستی در ساحل بندر الفجیره امارات خبر داد.

المیادین به نقل از منابع خود اعلام کرد نام کشتی اسرائیلی که هدف قرار گرفته است، هایپریون وابسته به شرکت pcc رژیم اسرائیل است. کشتی در مالکیت شرکت صهیونیستی RAY SHIPPING است و با پرچم کشور باهاما تردد می‌کند.

این کشتی در سال ۲۰۱۵ توسط شرکت کشتی‌سازی هیوندای کره جنوبی ساخته شده و مخصوص حمل خودرو است.

بر اساس اطلاعات مندرج در پایگاه اینترنتی vesselfinder این کشتی از ساعت ۲۳:۳۰ دیشب به وقت محلی در بندر فجیره لنگر انداخته است. یکی از خبرنگاران شبکه صهیونیستی کان، در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر مدعی شد که کشتی مذکور با موشک هدف قرار گرفته است.
 
هدف قرارگرفتن یک کشتی اسرائیلی در نزدیکی سواحل امارات

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۴۸۴۳۹۶، tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین