پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۶۱۱
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲
قرارداد سرمربیان تیم‌های نوجوانان و جوانان جودوی کشورمان تمدید شد.
شعار سال: جلسه کادرفنی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان امروز (چهارشنبه) در دفتر فدراسیون با حضور آرش میراسماعیلی و صدیقه کعبی زاده رئیس و دبیر فدراسیون جودو برگزار شد.

محمدرضا حاج یوسف زاده، ایوب رستمی سرمربیان تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان نیز در این جلسه حضور داشتند. محسن ذکریا مربی جوانان و مصطفی کریمی مدیر سازمان تیم‌های ملی نیز در جلسه امروز حضور داشتند.

در جلسه امروز (چهارشنبه) بنابر پیشنهاد مصطفی کریمی مدیر سازمان تیم‌های ملی جودو و با توجه به اتمام قرارداد سرمربیان تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان، قرارداد محمدرضا حاج یوسف زاده سرمربی تیم ملی جوانان و ایوب رستمی سرمربی تیم ملی نوجوانان تا پایان. مسابقات آسیایی نوجوانان و جوانان سال ۲۰۲۱ تمدید و احکام مربیان از سوی آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون به آن‌ها ابلاغ شد.

همچنین با توجه به شیوع موج چهارم ویروس کرونا در ایران و به تعویق افتادن مسابقات نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا از تیرماه سال جاری به آبان ماه، به همین دلیل در جلسه امروز تصمیم گرفته شد تا برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شود.

لازم به ذکر است، اسامی نفرات دعوت شده به انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان و تاریخ دقیق برگزاری این مسابقات از طریق سایت فدراسیون جودو اعلام خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از دانا، تاریخ انتشار:۲۵ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر:۱۷۲۴۷۲۷، www.dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین