پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۸۴
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
رئيس سازمان صدا و سيما در ديدار فرمانده نيروي انتظامي، با اشاره به آثار بسيار خوب همكاري‌هاي رسانه ملي و نيروي انتظامي در فرهنگ سازي و تامين امنيت اجتماعي، بر تعامل و همكاري هاي مشترك اين دو نهاد تاكيد كرد.

شعارسال: علي عسكري در اين ديدار با گراميداشت هفته نيروي انتظامي اظهار داشت: رسانه ملي وظيفه خود مي داند كه با همه دستگاه‌ها تعامل داشته باشد كه خوشبختانه نيروي انتظامي از جمله دستگاه‌هايي است كه موثرترين تعاملات را با آن داشته ايم. وي افزود: در اين مسير تعامل رسانه ملي با نيروي انتظامي در فرهنگ پذيري ، نظم، ترافيك و جلوگيري از آسيب هاي اجتماعي بسيار موثربوده است.

وي تصريح كرد: نقش صدا و سيما در اصلاح ناهنجاري‌هاي اجتماعي نقش بارزي است كه به عنوان مثال مي توان به فرهنگ سازي و اصلاح رفتاري در حوزه ترافيك اشاره كرد . وي يادآور شد: بخش‌هاي مختلف رسانه از جمله سيما و صدا توانستند به خوبي در جهت اهداف نيروي انتظامي عمل كنند.

علي عسكري افزود: صداوسيماي مراكز استان‌ها نيز در انعكاس مشكلات و چالش هاي حوزه شهري مي‌توانند نقش موثري داشته و در كنار نيروي انتظامي قرار بگيرند كه خوشبختانه همكاري نزديكي در اين خصوص وجود دارد، ضمن اينكه صداوسيما تلاش كرده تا شان و اقتدار نيروي انتظامي در سطح جامعه حفظ شود.

رئيس سازمان صداوسيما با اشاره به نقش موثر رسانه در بستر سازي براي اجراي طرح هاي پليس گفت: رسانه ملي وظيفه خود مي داند كه عامل ارتباطي پليس و مردم باشد و بتواند به درستي نقش پليس را تبيين كند. وي افزود: پليس پناه مردم است و در سراسر كشور به محل امن و اتكاي مردم بدل شده است. رئيس رسانه ملي تاكيد كرد: با توجه به اهميت موضوع، رسانه ملي آمادگي دارد تا با تشكيل اتاق فكر براي طراحي و توليد پيام مناسب ضمن ارائه چهره‌اي درست از عملكرد نيروي انتظامي، احساس امنيت و آرامش را در لايه ‌هاي مختلف جامعه گسترش و سبب جلب رضايت مردم شود.

رئيس سازمان صدا و سيما در بخش ديگري از سخنان خود گفت: يكي از مسائل مشترك صداوسيما و نيروي انتظامي در ارتباط با ماهواره‌ها و آثار تخريبي آن بر رفتارهاي فرهنگي و اجتماعي است كه در اين زمينه بايد كار فرهنگي صورت گيرد تا اين دو نهاد بتوانند در مقابله با تهاجم فرهنگي و اصلاح فرهنگي جامعه همكاري و مشاركت خوبي داشته باشند.

دكتر علي عسكري همچنين به مساله اعتياد اشاره و خاطر نشان كرد: بايد با نشان دادن آثار تخريبي اعتياد فضايي فراهم شود كه جوان از نزديك شدن به مواد مخدر و اعتياد اجتناب كند. رسانه ملي آمادگي دارد تا با انتشار اطلاعات موجود در اين خصوص ، جامعه را نسبت به آسيب هاي اعتياد هشيار كند، لذا برنامه سازان موظف هستند ضمن اطلاع رساني از عوارض و آسيب هاي اعتياد، مردم و به خصوص جوانان را از آثار تخريبي اين بلاي خانمان‌سوز مطلع سازند.

وي تاكيد كرد: تعامل و همكاري سازنده صدا و سيما و نيروي انتظامي مي تواند نقش بسيار مهم و موثري در حل معضلات و آسيب هاي اجتماعي داشته و شرايط زندگي بهتر و سالم تر را براي جامعه فراهم كند.

در ادامه این نشست سردار اشتري فرمانده نيروي انتظامي تاکید کرد: از نقد هوشمندانه نسبت به عملكرد نيروي انتظامي استقبال مي‌كنيم.

وي همچنين به نقش موثر صدا و سيما در حوزه اطلاع رساني و فرهنگ سازي اشاره كرد و گفت: بدون كمك هاي صدا و سيما نمي توانستيم مردم را نسبت به مسائل مرتبط با نيروي انتظامي آگاه سازيم.

فرمانده نيروي انتظامي ضمن تشريح وظايف پليس و سياست ها و اولويت هاي نيروي انتظامي تاكيد كرد: رسانه ها بايد نقاط قوت و خدمات ارزشمندي كه نيروي انتظامي انجام داده را خبري كرده و مردم را در جريان توانمندي هاي اين نيرو قرار دهند.

وي در پايان ضمن تشكر از همكاري نزديك بخش‌هاي مختلف صداوسيما با نيروي انتظامي، تصريح كرد: اين همكاري باعث شده تا اطلاعات مردم نسبت به قابليت‌هاي نيروي انتظامي افزايش يابد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار خبر 2 آبان 1395، کدمطلب: 95080201599 ،www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین