پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۹۰۲
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت:مشکل آنجاست که مافیای اقتصادی سقط جنین که در سال‌های گذشته منافع مالی قابل توجهی را به دست آورده، توانسته با جاانداختن روایت غلطی از این طرح، ذهن جامعه پزشکی را خدشه‌دار کند.
شعار سال: امیرحسین بانکی‌پور اظهار داشت: متاسفانه اخیرا برخی از رسانه‌ها و سیاسیون در اقدامی هدفمند از قول بنده مطلبی را به منظور القای توهین به جامعه پزشکی نقل کرده‌اند که اینجانب ضمن تکذیب قاطع روایت مطرح شده، اعلام می‌کنم که حفظ حرمت جامعه پزشکی را همیشه و علی الخصوص در شرایط کنونی، وظیفه خود و همگان می‌دانم و به نوبه خود از بیان هر سخنی که موجب تضعیف نظام سلامت شود، خودداری کرده‌ام.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از اهداف اصلی طرح جوانی جمعیت که طی ۹ ماه با نظر کارشناسان مختلف از جمله پزشکان متخصص و حضور مستمر نماینده وزارت بهداشت تصویب شد، حمایت از خانواده‌ها برای داشتن فرزندانی شاد و سالم بوده است.

وی بیان داشت این حمایت‌ها به صورت ویژه در قالب تسهیلات مسکن، وام ۱۵۰ میلیون تومانی، پوشش بیمه‌ای و حذف هزینه های درمان ناباروری و بارداری و کاهش استرس مادران باردار، تخصیص سهام به کودکان تازه متولد شده و موارد متعدد دیگر است.

بانکی‌پور ادامه داد: مشکل آنجاست که مافیای اقتصادی سقط جنین که در سال‌های گذشته منافع مالی قابل توجهی را به دست آورده، توانسته با جاانداختن روایت غلطی از این طرح، ذهن جامعه پزشکی را خدشه‌دار کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: امیدوارم بعد از اطلاع رسانی مناسب، مردم عزیز و جامعه پزشکی، بدون هیچ نگرانی پس از اجرای صحیح این طرح ۷۴ ماده‌ای، از منافع و تسهیلات آن از جمله اجرای صحیح غربالگری اختیاری با استانداردهای علمی توسط وزارت بهداشت بهره‌مند شوند.

وی بیان داشت: اینجانب مانند گذشته با استقبال از تمام نظرات دلسوزانه کارشناسان و متخصصان، به عنوان رئیس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده آمادگی خود را جهت بهره‌مندی از تمام نظرات اعلام می دارم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیده‌بان ایران، تاریخ انتشار ۲۷ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: 105727، www.didbaniran.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین