پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۱۴
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده گفت: افزایش طلاق یکی از آسیب‌های اصلی شهرستان بوده و در طی 6 ماه گذشته هشت طلاق توافقی در شهرستان به ثبت رسیده است.

شعار سالامرالله خانی در همایش تبیین سیاست‌های کلی جمعیت مبتنی بر سلامت مادران و کودکان در لنده بر ضرورت برنامه‌ریزی برای حفظ سلامت جامعه اشاره و گفت: تبیین سیاست‌های کلی سلامت در جامعه یک ضرورت است که همه دستگاه‌ها و نهادهای اداری باید در این راستا تلاش کنند.

وی افزود: سلامت کودکان و مادران یکی از شاخصه‌های اصلی سلامت و بهداشت در جامعه بوده که طی سالیان گذشته روند رو‌به رشدی داشته است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان لنده تصریح کرد: افزایش و رشد آگاهی مادران باردار یکی از عواملی بوده که باعث سلامت کودکان و مادران شده و امروز هم روند رو‌به رشد خود را طی می‌کند.

خانی یادآور شد: در گذشته یکی از معضلات جامعه مرگ و میر مادران باردار بوده که در چندسال اخیر با تلاش مأموران و بهورزان شبکه‌های بهداشتی و درمانی کاهش چشمگیری داشته است.

وی خاطر نشان کرد: در طی 6 ماه گذشته مرگ و میر زنان باردار به صفر رسیده که این یک گام موفقیت‌آمیز در جامعه سلامت و بهداشتی است.

دبیر همایش تبیین سیاست‌های کلی جمعیت مبتنی بر سلامت کودکان و مادران در لنده ادامه داد: هم‌اکنون 300 زن باردار در شهرستان لنده است که همه به صورت ماهانه توسط ماماهای مجرب در دوران بارداری معاینه می‌شوند.

خانی در ادامه روند کاهش ازدواج در سطح استان و شهرستان اشاره و گفت: در سال 94 تعداد یک‌هزار و 44 فقره طلاق در سطح استان وجود داشته که در شهرستان لنده 18 طلاق توافقی به ثبت رسیده و در 6 ماهه اول سال 95 آمار طلاق توافقی به 8 فقره رسیده است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پايگاه خبري تحليلي عصر دنا، تاریخ انتشار: 1 آبان 1395، کد مطلب: ۱۰۵۵۴:www. asrdena.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین