پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۵۸
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: ثبت جهانی راهپیمایی اربعین حسینی به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

شعار سال: «مسعود سلطانی‌فر» در جلسه ای که به‌ منظور بررسی اقدامات صورت گرفته توسط ادارات کل استان‌های ایلام و خوزستان درباره برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی برگزار شد، گفت: پس از ثبت ملی مراسم اربعین حسینی، ثبت جهانی این مراسم معنوی بطور جدی در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تصریح کرد: ثبت جهانی مراسم معنوی راهپیمایی اربعین حسینی کار بزرگی است که باید پیگیری و به سرانجام برسد.

سلطانی‌فر افزود: علاوه بر ادارات کل میراث فرهنگی دو استان ایلام و خوزستان، سایر استان‌ها نیز باید در برگزاری این مراسم معنوی و مذهبی مشارکت و حضور جدی داشته باشند.

وی اظهار کرد: نیروهای خدوم یگان حفاظت، بسیج سازمان، بخش تشکل‌ها و سایر بخش‌های سازمان در استان‌ها و ستاد باید در این حرکت عظیم وظایف و مسئولیت‌های خود را به‌درستی ایفا کنند.

سلطانی‌فر همچنین در این نشست با تخصیص اعتبار ویژه به دو استان ایلام و خوزستان به‌منظور ارائه خدمات بهتر به شرکت‌کنندگان در راهپیمایی اربعین حسینی، تأکید کرد: هماهنگی و تعامل بین دستگاه‌هایی که در این مراسم عظیم نقش دارند بسیار مهم و حائز اهمیت است.

همچنین در این جلسه عبدالمالک شنبه‌زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان ایلام و خسرونشان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان خوزستان اقدامات و برنامه‌های خود را برای مشارکت در برگزاری هرچه‌ بهتر مراسم اربعین حسینی ارائه دادند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار 2 آبان 95 ، کد مطلب: 95080201320: www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین