پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۳۸۶۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲
در روز‌های پایانی نخستین ماه سال «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها»، معاون شعب بانک ملی ایران از دو گروه صنعتی و تولیدی بازدید کرد و برای رفع موانع تولید قول مساعد داد.

شعار سال:به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، حسن مونسان با سفر به استان مرکزی در بازدید از گروه صنعتی «فولاد سازان ناصحی» مجتمع نورد گالوانیزه دشتستان بام دیدن کرد.
 
در این بازدید که به همراه اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران و علی خسروی رئیس اداره امور شعب شمال تهران انجام شد، معاون شعب بانک ملی ایران تاکید کرد که این بانک حامی تولید است و از هیچ کوششی در حمایت از فعالیت های اقتصادی تولیدی دریغ نخواهد کرد.
 
مدیران ارشد بانک ملی ایران همچنین با حضور در گروه صنعتی شیشه کاوه،  ضمن بازدید از بخش های مختلف این مجموعه، بر لزوم پشتیبانی و مانع زدایی از تولید تاکید کرده و اعلام کردند که این بانک برای کمک به فعالان اقتصادی آمادگی کامل دارد.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: 31  فروردین 1400، کدخبر: 1065964، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
اميدوارم كه در زمينه شعار سال بتونيم جدي تر قدم برداريم نه اينكه نمايشي باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین