پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۶۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۷
دو پاکبان مشهدی پس از دریافت واکسن کرونا جان خود را از دست دادند و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت علت فوت این دو پاکبان در حال بررسی است.

شعار سال: مهدی قلیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص فوت دو پاکبان مشهدی پس از دریافت واکسن، اظهار کرد: یکی از پاکبانان را می‌دانیم بر اثر تصادف فوت کرده است اما علت دقیق فوت پاکبان دیگر هنوز مشخص نیست و در حال بررسی موضوع هستیم.
 
وی افزود: تست pcr این پاکبان مثبت اعلام شده است، اما واکسن قسمتی از ویروس ضعیف و کشته شده است و وقتی تلقیح شود، نتیجه تست کرونای فرد را مثبت نمی‌کند. بنابراین وقتی نتیجه تست سرولوژی کرونای این فرد مثبت بوده، نمی‌توان گفت علت فوت واکسن است.
 
قلیان به نام واکسن و این که تولید کدام کشور است، اشاره‌ای نکرد و گفت: ممکن است این پاکبان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده و بروز علائم در بدن او با دریافت واکسن یکی شده باشد.
 
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: درضمن افراد قبل از دریافت واکسن تب‌سنجی می شوند و سابقه بیماری آنها کنترل می‌شود. با این حال هیچ چیز هنوز معلوم نیست و باید بررسی کنیم که علت دقیق چه بوده است.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه همشهری ، تاریخ انتشار:  31 فروردین 1400، کدخبر:596373 ، www.hamshahrionline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
واكسن اين بدي هارو هم داره شايد اين دو پاكبان به هيچ عنوان مبتلا هم نميشدن يا اگر ميشدن زود خوب ميشدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین