پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰
مردم روستای قبر قیصر بهمئی همچنان زیر دود ناشی از آشغال های شهر لیکک زندگی می کنند.

شعارسال: بعد از گذشت سالها،همچنان امحاء پسماندهای شهری لیکک به صورت سنتی و به شیوه جمع آوری در یک مکان و به آتش کشیدن آنها صورت میگیرد.

هر چند بارها در نشست های شورای سلامت شهرستان بهمئی آتش زدن پسماندهای شهری منع شده است اما همچنان شاهد به آتش کشیدن آشغالهای این شهر در مکانی نامناسب هستیم.

بنا به گفته کارشناسان سلامت، استشمام دود ناشی از آتش زدن پسماندهای شهری منجر به بیماری های ریوی در افراد می شود و این عوارض خطرناک بر روی دام،طیور و مزارع کشاورزی اطراف این اماکن هم تاثیرگذار است.

مکان امحای پسماندهای شهر لیکک در فاصله کمتر از یک کیلومتری این شهر و بر فراز روستای قبر قیصر بهمئی می باشد که دود ناشی از این آتش سوزی به تمامی روستا سرایت می کند.

اهالی روستای قبر قیصر بارها به مکان امحای پسماندهای شهر لیکک اعتراض کردند اما مسئولان شهرستان بهمئی هنوز پاسخی قانع کننده به مردم این روستا ندادند و تنها از مردم می خواهند تا یافتن مکان مناسب جدید صبر کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی آوای ماغر، تاریخ انتشار: 20اردیبهشت1395، کدخبر: 68435: www.avayemaghar.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
جای کارخانه هایی که زباله هارا تبدیل به برق میردند در همچین جاهایی خالی است ؛ همه میبایست به فکر راه حل منطقی تر برای دفع زباله در اطراف این شهر باشند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین