پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی گفت که تنها 30 درصد معابر و خیابان های کشور برای تردد معلولان مناسب سازی شده است.

شعار سال: حسین نحوی نژاد روز دوشنبه گفت: یکی از پژوهش های سازمان بهزیستی کشور که به صورت سالانه انجام می شود، بررسی روند اجرایی طرح های مناسب سازی است.

وی ادامه داد: اکنون کارگروهی به همین منظور با مسئولیت وزارت کشور برای بررسی هرچه عمیق تر موضوع مناسب سازی تشکیل شده که این روند کند را تسریع بخشد.

نحوی نژاد گفت: با درنظر گرفتن وضعیت منازل و اماکن خصوصی این درصد مناسب سازی کاهش بیشتری را نشان خواهد داد .

معاون توانبخشی بهزیستی کشور اضافه کرد: براساس مصوبه بازنگری قانون جامع حمایت از معلولان مجلس شورای اسلامی ،سازمان بازرسی درکنار بهزیستی برای نظارت بیشتر در امر مناسب سازی معابر و خیابان ها قرار گرفته اند .

وی تاکید کرد:طی پنج سال آینده اقدامات جدی دراین زمینه انجام می شود و در بین دستگاه های اجرایی شهرداری ها نقش تعیین کننده تری برای اجرای بهتر این طرح دارند.

نحوی نژاد با اشاره به اهتمام دولت تدبیر و امید برای حل مشکلات معلولان گفت: نزدیک به 10 سال است که قانون جامع حمایت از معلولان برای مناسب سازی معابر و یارانه مراقبتی معلولان و سالمندان وضع شده که محل تامین اعتبار آن شفاف نبوده است .

وی افزود: براین اساس برخی دستگاه های اجرایی اجازه تخطی به خود می دادند که بازنگری این قانون ازسوی دولت یازدهم مورد توجه قرار گرفت.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری ايرنا، تاریخ انتشار: 25 آبان 1394، کد مطلب: 81840801 (4990683):www. irna.ir


خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۶
0
0
بعد جالبه می شنویم که چندین میلیارد برای راه های مخصوص معلولان هزینه شده
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
0
0
زشته بخدا مگه ما مسلمون نیستیم که انقدر داریم نسبت به جامعه معلول کشورمون بی توجهی می کنیم
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
0
0
خوب این خیلی بی انصافی که به اونها رسیدگی کمتری کنیم
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین