پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۷۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴
معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی ۱۰ هزار واحد مسکن ملی در بندر عباس با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت: این ۱۰ هزار واحد با اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان احداث می‌شود.
شعار سال: مهدی عبوری، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از آغاز عملیات اجرایی تولید ۱۰ هزار واحد مسکن در روز آینده خبر داد و گفت: فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی تولید ۱۰ هزار مسکن در شهر بندرعباس به عنوان بزرگترین پروژه تولید و عرضه مسکن کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز می‌شود.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: این ۱۰ هزار واحد با اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان احداث می‌شود.

رئیس هیات مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به مشخصات فنی این پروژه، بیان داشت: طرح تفصیلی اراضی ۳۵۰ هکتاری شهر بندرعباس در سال ۹۸ بنا به درخواست شرکت بازآفرینی شهری ایران تجدیدنظر و نهایتا با توجه به مصوبه تیر ماه سال ۹۹ کمیسیون ماده ۵ شهر بندرعباس، ظرفیت بارگذاری این اراضی در قالب ۷ محله تا ۱۰ هزار واحد مسکونی تصویب شد.
 
زمان اتمام پروژه

دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار درباره زمان اتمام این پروژه گفت: مدت قرارداد ۴۸ ماهه است، اما در تلاشیم تا زودتر از این زمان پروژه به اتمام رسیده و آماده بهره برداری گردد.

عبوری ادامه داد: مساحت زیر بلوک‌های مسکونی ۹۲ هکتار و مابقی (۲۶۰ هکتار) به فضا‌های عمومی، فضای سبز، معابر و خدمات زیربنایی و روبنایی اختصاص داده شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بخش پایانی این گفتگو اظهار داشت: ۱۰۰۰ میلیارد تومان جهت طرح و ساخت فضا‌های آموزشی، مسجد، فضا‌های اداری، تجاری و انتظامی، ورزشگاه، خانه بهداشت، زیرساخت‌ها و فضا‌های شهری، فضای سبز، پیاده راه و سایر فضا‌های عمومی و خدماتی تخصیص داده شده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۶۹۰۹۰، ilna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
0
0
از شروع تا پایان کار خدا بخیر کند...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
0
0
به چه کسانی قرار است این واحدها برسد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین