پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
فرماندار شهرستان بویراحمد در نشست شورای سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد بار دیگر بر بی خاصیت بودن اغلب نان‌های عرضه شده در نانوایی‌های این استان تاکید کرد.

شعار سال: سید محمد کاظم نظری در نشست شورای سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکثر نانهای لواش تولید شده استان بی خاصیت و بدون سبوس هستند.

وی همچنین به اظهارات مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر پایین بودن قیمت نان در استان واکنش نشان داد و افزود: اگر قیمت نان پایین است و برای نانواداران نمی صرفد پس چرا تعداد نانوایی ها مازاد بر جمعیت استان است؟

فرماندار شهرستان بویراحمد نسبت به افزایش قیمت نان هشدار داد و بیان داشت: نباید به جای حل مشکلات مردم مشکلی دیگر برای آنها ایجاد کنیم و قیمت نان را افزایش دهیم.

در این نشست مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت بهداشتی نانوایی ها انتقاد کرد و گفت: نانی از یکی از نانوایی ها خریدم که در آن سوزن نخی پیدا شد.

حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی افزود: بیشتر مشکلات گوارشی مردم با مصرف بی رویه نمک و جوش شیرین ارتباط دارد که این دو در نان‌های استان به وفور یافت می‌شود.

وی همچنین خواستار حذف تدریجی نان لواش از نانوایی‌های استان شد.

این چندمین باری است که موضوع ناسالم بودن نان‌های تولیدی در استان کهگیلویه و بویراحمد توسط مسوولین اجرایی و کارشناسان سلامت مطرح می‌شود ولی تا کنون هیچ اقدامی قابل دفاعی در این زمینه انجام نشده است؛ سلامتی که از نحوه تولید گندم گرفته تا تبدیل آن به آرد در کارخانه‌ها و سپس نحوه پخت و سرانجام موارد بهداشتی داخل نانوایی‌ها، همه و همه دچار تهدید جدی شده‌است و مسوولین باید رسالت و وظیفه خود در قبال سلامت مردم را بدون از دست دادن زمان انجام دهند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پايگاه اطلاع رساني ريواس جنوب، تاریخ انتشار: 3 آبان 1395، کد مطلب: 39353:www. rivasjonoob.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
0
0
نان را می توان با رویکرد نوعی داروی غذایی غنی سازی کرد و به مردم داد. نان بعنوان قوت غالب، خیلی اهمیت دارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین