پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۹۳
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
جواد غلامپور با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای توسعه دولت الکترونیک در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بر اساس آمار موجود تا پایان خردادماه جاری تعداد کاربران اینترنتی استان 222 هزار و 501 نفر است.

شعار سال: جواد غلامپور با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای توسعه دولت الکترونیک در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بر اساس آمار موجود تا پایان خردادماه جاری تعداد کاربران اینترنتی استان 222 هزار و 501 نفر است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ضریب نفوذ کاربران اینترنت کهگیلویه و بویراحمد 35.54 درصد است که استان به لحاظ ضریب نفوذ اینترنت رتبه 17 کشور را در اختیار دارد.

وی به آمار مشترکین اینترنت ثابت در استان اشاره کرد و افزود: آمار مشترکین اینترنت ثابت در استان 39 هزار و 529 نفر است و کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه رتبه 30 کشور را در اختیار دارد.

این مسئول با بیان اینکه استان در آمار مشترکین اینترنت متحرک رتبه 12 کشور را به خود اختصاص داده است، گفت: 218 هزار و 855 نفر مشترک اینترنت در استان هستند که ضریب نفوذ اینترنت 30.63 درصد است و استان رتبه 15 کشور را در اختیار دارد.

غلامپور خاطرنشان کرد: در حال حاضر 120 خدمت به صورت الکترونیکی و از طریق دفاتر پیشخوان انجام می‌شود که پیش‌بینی می‌شود تا پایان برنامه ششم توسعه در سال 99، 100 درصد خدمات به صورت الکترونیکی و از طریق دفاتر پیشخوان انجام شود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از گزارش سایت استان کهگیلویه و بویراحمد، تاریخ انتشار: 3 آبان 1395، کد مطلب: ۵۵۶۹۷۷:www. k-b.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین