پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷

رئیس هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست جمهوری اعلام کرد: در یک سال اخیر حدود ۸۰۰ پرونده مربوط به تخلفات اداری مدیران کلان دولت گذشته از سازمان بازرسی به ما واصل شده است. به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حجت‌الاسلام محمد اشرفی اصفهانی افزود: این پرونده‌ها مربوط به مدیران ارشد از سطح مدیرکل تا معاونان رئیس جمهوری هستند که ما 200 مورد را بررسی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه اصل بر برائت است و 60 درصد پرونده‌ها برائت داده شده است، ادامه داد: برای برخی از این مدیران توبیخ با درج در پرونده یا بدون درج در پرونده لحاظ شده است و دیگر برخی از اینها نمی‌توانند مسئولیت‌های کلان بگیرند. اشرفی اصفهانی با اشاره به اینکه نتیجه بررسی‌های خود را به سازمان بازرسی کل کشور اعلام می‌کنیم و برخورد با آنهاست، گفت: ما موارد را از لحاظ اداری بررسی می‌کنیم و احتمال دارد برخی از این افراد مشکلات مالی و اخلاقی داشته باشند که آنها را قوه قضائیه بررسی می‌کند.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از روزنامه ايران، سال بيست و يكم، شماره 5999، چهارشنبه 21 مرداد 1394، صفحه3


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین