پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۰۴
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
با حضور فرماندار، مدیر صندوق کارآفرینی امید و برخی مسئولان شهرستان گچساران ، بهره برداری از 80 طرح اشتغالزای این صندوق در شهرستان گچساران آغاز شد.
شعارسال: این مراسم به صورت نمادین با افتتاح طرح گاو شیری برگزار شد، مدیر صندوق کارآفرینی امید گچساران در گفتگو با راک نیوز گفت: برای افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها تسهیلاتی بالغ بر 20 میلیارد ریال از محل صندوق کارآفرینی امید پرداخت و برای 153 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شد.

سیدبیت الله افروشه افزود: تسهیلات لازم با بهره کم در اختیار متقاضیان و کارآفرینان قرار گرفت تا این طرح ها را به سرانجام برسانند.

وی ادامه داد: این طرح ها در زمینه پروار بندی گاو و گوسفند، پرورش بوقلمون ، گاو شیری، مرغ بومی،پرورش و نگهداری زنبور عسل ، پرورش قارچ، پرورش ماهی قزل آلا و... راه اندازی شده است.

افروشه اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید ، پس از پرداخت تسهیلات، بر عملکرد گیرندگان وام هم نظارت دارد و با رصد فعالیت آنها ، نسبت به رفع مشکلات احتمالی آنان نیز اقدام می کند تا بتوانند فعالیت های خود را به صورت مطلوب به ثمر برسانند.

وی افزود: امروز حرکت برای تولید و ایجاد رونق اقتصادی یکی از برنامه‌های مهم دولت تدبیر و امید است.

وی خاطرنشان کرد: صندوق کارآفرینی امید به طرح های اشتغالزای خرد و کوچک در زمینه های مختلف از جمله قالیبافی ، خیاطی ، خدماتی، گردشگری، کشاورزی و صنعت برای راه اندازی کارگاه هایی که نیاز به منابع اعتباری دارند، تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند.

رئیس صندوق کارافرینی امید گچساران اعلام کرد: امروز 80 طرح مشاغل خرد و کوچک شهرستان گچساران که با استفاده از تسهیلات این صندوق راه اندازی شده اند، به بهره برداری رسید.

افروشه مبلغ پرداخت شده برای راه اندازی این طرح ها را 20 میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: با راه اندازی این طرح ها برای 153 نفر ایجاد اشتغال شده است.

وی با بیان اینکه برنامه های صندوق کارآفرینی امید در راستای پیاده سازی اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب به مورد اجرای گذاشته می شود، گفت: تحقق ایده هر روستا یک محصول و هر خانه یک کارخانه ، برنامه محوری است که از سوی این صندوق دنبال می شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید گچساران یادآور شد: این صندوق با هدف ایجاد اشتغال برای جوانان با تمام ظرفیت آماده خدمات رسانی به مردم است.

فاطمه آذریان مجری طرح گاو شیری نیز به خبرنگار راک نیوز گفت: برای راه اندازی این کارگاه یک میلیارد ریال هزینه شده است که 500میلیون ریال آن از محل تسهیلات صندوق کارآفرینی امید تامین شده است.

وی با بیان اینکه با راه اندازی این کارگاه برای 3 نفر ایجاد اشتغال شده است ، گفت: تولید سالانه ی این طرح45هزار لیتر می باشد.

گفتنی است صندوق توسعه کارآفرینی امید 'مهرامام رضا (ع) ' وابسته به نهاد ریاست جمهوری با هدف حمایت از اشتغال و ازدواج جوانان و کمک به توسعه اقتصادی در کشور راه اندازی شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری راک نیوز، تاریخ انتشار: یکشنبه 2 آبان 1395، کدخبر: 22700، www.raaknews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین