پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۱۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
بی بی سی فارسی رسانه سلطنت طلب با پمپاژ خبری بر علیه جمهوری اسلامی ایران این بار خودکشی زنان دیشموکی را پیراهن عثمانی کرد تا حقوق بشر را در ایران و در روز‌های شور انتخاباتی زیر سوال ببرد.
شعار سال: همزمان با نزدیک شدن به ۲۸ خرداد روز سرنوشت ساز برای همه ایرانی‌ها در سال ۱۴۰۰ پمپاژ تبلیغاتی و رسانه‌ای کشور‌های غربی علیه مردم ایران آغاز شد تا این بار رسانه سلطنت طلب بی بی سی خودکشی زنان دیشموکی را پیراهن عثمان کند.

بی‌بی‌سی فارسی سال‌ها است سعی می‌کند اهدافش را در قالب حقوق بشری به مخاطبانش القاء کند، این رسانه که از آبشخور سلطنت طلب‌ها ارتزاق می‌کند زنان دیشموکی را بهانه تسویه حساب خود با مردم ایران کرده تا با وارونه نمایی و جنگ نرم رسانه‌ای خود به اصطلاح میدان داری کند.

گزارشی که اشک تمساح سلطنت طلب‌ها را نشان و به صورت کاملا مبتدیانه بر علیه کشور و برای تحریک مردم منطقه ساخته شده است، آن‌ها در القاء نرم خود مردان زحمت کش دیشموکی را خشن و زنان را مظلوم عنوان می‌کنند به گونه‌ای که با دیدن این گزارش، به نمایشی بودن صحبت‌های گزارشگر با صدایی که به زحمت اندوهگین شده است پی می‌بریم، فارغ از آنکه زنان و مردان دیشموکی در کنار هم تلاششان را برای زندگی می‌کنند و فتنه بی بی سی نمی‌تواند زنان و مردان این دیار را در مقابل هم نشان دهد.

آن‌ها در این گزارش تخیلی به صورت کاملا نرم و در جنگ رسانه‌ای خود، کشور ومردم ایران را هدف قرار داده تا در این سناریوی ساختگی حقوق بشر را در کشور مورد اتهام قرار دهند.
 
عملکرد خائنین به کشور

سلطنت طلب‌های خارج نشین وقتی خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران را با قبل از انقلاب مقایسه می‌کنند به اجبار می‌خواهند با تحریک مردم و وارونه نمایی سرپوشی برای عملکرد خائنین به مردم و کشور در قبل از انقلاب باشند.

دشمنان جمهوری اسلامی ایران هر روز بدنبال طراحی یک سناریوو جدید هستند چرا که به اذعان خودشان ایران از نظر وسعت، جمعیت، کیفیت نیروی انسانی، قدرت نظامی و ... به حدی رسیده است که دیگر نمی‌توان آن را با جنگ از هم پاشید و باید به سراغ جنگ نرم رفت.

یکی از راهبرد‌های آنان این است که باید پیام‌های خود را از طریق اینترنت به دست مردم ایران برسانند و جالبتر آنکه پخش بی‌بی‌سی برای مردم دنیا با دریافت اشتراک است، اما چه می‌شود که پخش آن برای ما رایگان است؟
 
زنان دیشموک

با این اوصاف روشن است که اشک تمساح بی بی سی فارسی در دیشموک به چه دلیل است و باید گفت: تروریسم دولتی ایلات متحده علیه زنان و کودکان در سوریه، یمن؛ عراق، افغانستان و. سالهاست که از آن پرده برداشته شده است و نمی‌توانید با تحریک مردم و وارونه نمایی واقعیت‌ها به مقاصد شومتان دست یابید.

دلسوزی بی بی سی فارسی برای زنان دیشموک در حالی صورت گرفته است که این رسانه چشم خود را بر همه ظلم و جنایت‌هایی که در دیگر نقاط دنیا از جمله خود انگلستان صورت می‌گیرد را بسته است و با سیاه نمایی اتفاقات داخل ایران از هر فرصتی برای حمله به ایران استفاده می‌کند و کوچکترین اتفاقات را دستاویزی برای ارائه دروغ‌های خود قرار می‌دهد.

از طرف دیگر با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا، پمپاژ‌های خبری این بنگاه خبرپراکنی به دنبال القاء فضای خفقان و سیاه از داخل ایران دارد تا از این طریق بتواند مردم را از آمدن پای صندوق‌های رأی بازبدارد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از صبح زاگرس، تاریخ انتشار: ۱۰اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: sobhezagros.ir/۱۸۴۴۱۴
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
0
0
انتخابات نیاز به به اصطلاح سیاه نمایی رسانه های خارجی و غیره ندارد!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین