پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۵
بازرس کانون کارگران ساختمانی کشور می‌گوید روند بیمه نمودن بیش از 600 هزار کارگر ساختمانی در سراسر کشور با وجود راه اندازی سامانه پالایش بیمه کارگران ساختمانی کند پیش می رود.
شعار سال:

«مسلم مکاری» با اعلام این مطلب اظهار داشت: انتظار می رفت که با وجود راه اندازی سامانه پالایش بیمه کارگران ساختمانی روند تشکیل پرونده بیمه تامین اجتماعی برای بیش از 600 هزار کارگران ساختمانی سرعت بیشتری بگیرد.

وی افزود: با وجود آنکه سامانه مذکور قبل از راه اندازی رسمی به صورت آزمایشی در چند شهر اجرا شده بود اما هنوز گشایشی در بهبود وضعیت کارگران ساختمانی فاقد پرونده بیمه صورت نگرفته است.

نایب رییس کانون کارگران ساختمانی استان مازندران با اشاره به وجود دست‌کم 30 هزار کارگر ساختمانی بیمه نشده در این استان، افزود: نیازمندیم که هر چه سریعتر کارگران ساختمانی بیمه نشده را در این سامانه ثبت کنیم چرا که نارضایتی‌های آنها نسبت به بیمه نشدن با وجود انجام کارهای سخت افزایش یافته است.

بازرس کانون کارگران ساختمانی کشور افزود: با وجود اینکه بارها با وزیر  کار در این خصوص نامه نگاری کرده‌ایم اما تاکنون پاسخی نگرفته‌ و منتظر هستیم که وعده وی در خصوص بیمه کردن400 هزار کارگر ساختمانی در سال 95 محقق شود.

مکاری افزود: ما همچنین خواهان آن هستیم تا زمانی که پالایش بیمه کارگران ساختمانی از طریق سامانه تازه راه اندازی شده کند پیش می رود سهمیه بیمه بیشتری به انجمن‌های صنفی اختصاص یابد.

مکار ی نسبت به صادر نشدن کارت مهارت فنی برای کارگران ساختمانی گلایه کرد و افزود: بیش از 400 هزار کارگر ساختمانی در سراسر کشور وجود دارند که با وجود اینکه در آزمون فنی حرفه‌ای نمره کافی دریافت کرده‌اند معطل صدورت کارت مهارت فنی هستند.

بازرس کانون کارگران ساختمانی کشور در پایان افزود: کارگران ساختمانی که از محروم ترین اقشار کارگری کشور هستند ببیش از این نمی‌خواهند سرشان را با شنیدن وعده‌های تکراری گرم کنند. کارگران ساختمانی می‌خواهند که همانند سایر کارگران کشور از مزایای بیمه اجباری تامین اجتماعی برخوردار شوند.


با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار 5 آبان 95 ، کد مطلب: 422727 www.ilna.ir

 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
0
0
تامین اجتماعی فقط سازمانی با دست گیرنده و زورگو است. پاسخگویی در این سازمان در حد صفره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
0
0
من هم موافقم . حتی معتقدم که سازمان تامین اجتماعی را در ایران می توان بعنوان یکی از موانع کسب و کار محسوب کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین