پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۸۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بینالود از ممنوعیت کشتار دام مولد و آبستن در کشتارگاه‌های دام شهرستان طرقبه و شاندیز خبر داد. «دکتر قدرتی» گفت: در شهرستان بینالود دو کشتارگاه سنتی دام وجود دارد که طی بازرسی‌های مکرر، جلسات و مکاتبات متعدد با این کشتارگاه‌ها در خصوص اجرای قانون ممنوعیت کشتار دام ماده هشدار لازم داده شده است.
شعار سال: «دکتر قدرتی» گفت: در شهرستان بینالود دو کشتارگاه سنتی دام وجود دارد که طی بازرسی‌های مکرر، جلسات و مکاتبات متعدد با این کشتارگاه‌ها در خصوص اجرای قانون ممنوعیت کشتار دام ماده هشدار لازم داده شده است.

وی گفت: دام مولد ذخیره ژنتیکی محسوب می‌شود و کشتار دامی که دارای قابلیت تولید مثل باشد در تمام دنیا اقدامی مردود است و شبکه دامپزشکی شهرستان حسب دستور دادسرای عمومی و انقلاب استان در راستای اجرای این قانون نظارت کامل خواهد داشت.

«دکتر علیرضا قدرتی» افزود: در صورت مشاهده هرگونه ورود و کشتار غیر مجاز اینگونه دام‌ها در شهرستان، با متخلفین برخورد قضائی خواهد شد و لاشه‌های مذکور تا پایان رسیدگی قضایی موضوع، منجمد و به سردخانه منتقل می‌گردد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر، تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۴۰۱۷، www.hakimemehr.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
0
0
بعید میدونم بتونیم اوضاع رو در زمینه دام در این چند ماه پایانی بتونیم به موفقیت برسیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین