پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۹۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به شرکت هواپیمایی تابان به‌دلیل عدم رعایت مقررات ابلاغی مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد. این درحالی است که روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری انتشار خبر فوق را تکذیب می‌کند.
شعار سال: محمدحسن ذی بخش گفت: سازمان هواپیمایی کشوری به دلیل عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مسیر تهران- مشهد در تاریخ ۹۹/۱۱/۱ به شرکت هواپیمایی تابان اخطار داد.

وی با بیان اینکه عدم توجه به مفاد مقررات ابلاغی باعث به خطر افتادن سلامتی همکاران و مسافران خواهد شد، افزود: ضمن اخطار رعایت کامل دستورالعمل‌های ابلاغی، شرکت هواپیمایی باید نسبت به رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از حداکثر ۶۰ درصد ظرفیت پذیرش در تمامی پرواز‌ها اقدام کند.

ذی بخش گفت: بر اساس این اخطاریه تا اطمینان از رعایت کامل مقررات ابلاغی ضمن تعلیق مجوز پرواز شماره ۶۲۲۴ روز‌های چهارشنبه از تاریخ ۱۵ بهمن تا ۲۹ بهمن به مدت ۳ هفته از تاریخ صدور این نامه، هیچ گونه مجوز پرواز جدیدی برای آن شرکت صادر نخواهد شد.
 
تعلیق ۳ هفته‌ای هواپیمایی تابان + تکذیبیه

تکذیب خبر تعلیق سه هفته‌ای شرکت هواپیمایی تابان

۸در شامگاه سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه جاری خبری در برخی از رسانه‌ها به نقل از سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر اخطار مجدد این سازمان به شرکت هواپیمایی تابان به دلیل عدم رعایت مقررات ابلاغی مقابله با شیوع ویروس کرونا منتشر شده در حالی که این خبر مربوط به بهمن ماه سال گذشته بوده و متاسفانه توسط برخی از رسانه مجددا مورد بازنشر قرار گرفته است برهمین اساس روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری انتشار خبر فوق را تکذیب می‌کند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از بازار مشترک و سازمان هواپیمایی کشور، تاریخ انتشار: ۱۵اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: baazaarmoshtarak.ir، ۱۲۴۳۶ / cao.ir، ۳۲۲۷۱
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
در زمینه هواپیمایی هم شعار سال هم خبرگزاری ایرلاین پرس خیلی خیلی تونستن پوشش خبری خوبی داشته باشن
airlinepress.ir
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
هواپیمایی اگر کنترل شود به طریقی مرزها هم کنترل شده است اما چرا دراین زمینه ضعیف عمل می شود بماند!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین