پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۴۱۱۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲
آیین بهره برداری از طرح‌های ملی وزارتخانه‌های علوم و آموزش و پرورش به صورت تصویری با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد. این در حالی است که این طرح‌های آموزشی با سرمایه گذاری دو هزار و ۳۷۵ میلیارد تومان برای ۹۰۵ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.
شعار سال: آیین بهره برداری از طرح‌های ملی وزارتخانه‌های علوم و آموزش و پرورش اعم از طرح‌های عمرانی، آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشجویی و فرهنگی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور و وزارت آموزش و پرورش به صورت ویدئو کنفرانس صبح امروز (پنجشنبه) با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد.

در شصت و ششمین برنامه از افتتاح طرح‌های ملی، از ۱۸۸ طرح عمرانی، پژوهشی، آموزشی، رفاهی و ورزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری شامل یکصد و پنج طرح عمرانی، آموزشی در دانشگاه‌های سراسر کشور، ۲ طرح آموزشی رفاهی دانشگاهی خیرساز، ۲۰ طرح پژوهشی و زیر ساخت پژوهشی در دانشگاه ها، هشت طرح فناوری و شرکت‌های دانش بنیان در پارک‌های علم و فناوری کشور و ۵۳ طرح رفاهی و ورزشی دانشجویی در دانشگاه‌های کشور به بهره برداری می‌رسد.

طرح‌های وزرات آموزش و پرورش هم شامل ۲۶۸ فضای آموزشی با هزار و ۲۹۵ کلاس درس در ۱۵ استان، ۲۰ فضای آموزشی بنیاد همدلان آینده‌نگر (هاسب) در استان سیستان و بلوچستان است که با دستور رئیس جمهور افتتاح شد.

این طرح‌های آموزشی با سرمایه گذاری دو هزار و ۳۷۵ میلیارد تومان برای ۹۰۵ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: ۱۶اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۰۲۱۶۰۰۰۲۱۰، farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
0
وزارت خون ههامون بعد از این اقا عملا فرقی با ویرانه ندارن خصوصا این دو تا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین