پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۴۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این مطلب که اکنون ۱۳۷ کارخانه در سراسر کشور به تولید پارچه رو مبلی اشتغال دارند و نیاز داخل را تقریبا به طور کامل رفع می‌کنند، گفت: این وزارتخانه با هدف ایجاد تعادل در بازار در نظر دارد، اقدام به تقویت تولید داخل و عرضه مناسب محصولات در بازار کند.
شعار سال: علیرضا رزم حسینی در جریان بازدید از سه واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی قرچک ورامین، بیان کرد: سال گذشته سال بسیار خوبی در موضوع تولید داخل بود و امسال نیز در جهت افزایش تولید گام‌های عملی برداشته خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به بازدید خود از شرکت تولیدکننده پارچه رو مبلی ایاز، گفت: اکنون ۱۳۷ کارخانه در سراسر کشور به تولید این محصول اشتغال دارند و نیاز داخل را تقریبا به طور کامل رفع می‌کنند.

رزم حسینی با بیان اینکه این کارخانه با ۸۰۰ نیرو در سه شیفت کاری در حال فعالیت است، افزود: در طرح توسعه‌ای با سرمایه گذاری یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان، برای حدود یکهزار نفر دیگر اشتغالزایی خواهد کرد.

وی افزود: نیاز پارچه رومبلی و سایر انواع پارچه‌ها در کشور از محل تولیدات داخلی قابل تامین است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سال گذشته یک‌هزار و۵۵۷ واحد راکد و تعطیل شده به چرخه تولید بازگشتند و برنامه امسال نیز بر احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال متمرکز است.
 
احتمال افزایش قیمت پارچه رو مبلی با صحبت‌های رزم حسینی
وزیر صنعت در جریان بازدید از شهرک صنعتی پیشوا، شهرک صنعتی قرچک و شهرک صنعتی استان تهران از نزدیک وضعیت برخی واحد‌های صنعتی را بررسی کرد و برای فعال سازی و حل مشکلات واحد‌های تولیدی قول مساعد داد.

رزم حسینی همچنین پس از افتتاح برخی واحد‌های صنعتی در گفتگو با مدیران، کارکنان و دست اندرکاران این واحد‌ها در جریان مهم‌ترین مسائل و ظرفیت‌های آن قرار گرفت.

بر این اساس شرکت ایاز، بزرگترین تولید کننده پارچه‌های حلقوی بافت و رومبلی خاورمیانه است و هم اکنون به کشور‌های ترکیه و عراق صادرات دارد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از رجا نیوز، تاریخ انتشار: ۱۸اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: rajanews.com، ۳۴۷۰۹۸
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
0
نساجی می تواند به صنعت کمک شایانی بکند..
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین