پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۸۵
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
مسؤول ورزش بانوان استان هرمزگان گفت: پیگیر تجهیز یک کتابخانه عمومی علوم ورزشی و تندرستی هستیم تا از طریق آن به سلامتی بیش از پیش بانوان استان کمک کنیم.
شعارسال: سحر رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال 95 پایه ورزش‌های همگانی را بر نشاط و شادی بین جوانان و مادران استان قرار داده‌ایم و برای رسیدن به این هدف از حضور مربیان حرفه‌ای بهره خواهیم برد.

وی افزود: برای بالابردن دانش ورزشی بانوان استان پیگیر تجهیز یک کتابخانه عمومی علوم ورزشی و تندرستی هستیم تا از طریق آن به سلامتی بیش از پیش بانوان استان کمک کرده و مصدومیت‌ها و آسیب‌های حین ورزش آنها را به حداقل برسانیم.

مسؤول ورزش بانوان هرمزگان با بیان این که ورزش برای سلامتی و نشاط و تندرستی است و در این میان افرادی را می بینیم که بدون اطلاعات صحیح ورزش کرده و حتی از رژیم های غیر استاندارد استفاده می کنند، خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی و بالابردن سطح علمی ورزشکاران تصمیم به تجهیز و راه‌اندازی یک کتابخانه تخصصی علوم ورزشی و تندرستی گرفته‌ایم تا با همکاری هیأت‌های ورزشی نسبت به تجهیز آن اقدام کنیم.

رضایی اضافه کرد: برای بالابردن سطح علمی ورزشکاران و مربیان بانوی استان نیازمند یک کتابخانه تخصصی هستیم و باید برای داشتن فرزندانی با نشاط مادرانی بانشاط و ورزشکار و آگاه در این بخش داشته باشیم.

وی گفت: برای رسیدن به این هدف می‌توانیم از بانک جامع اطلاعات خیرین علمی و ظرفیت دانشجویان علوم ورزشی و تربیتی استان بهره‌مند شویم و اساتید و دانشجویان تحصیل کرده استان می‌توانند در رسیدن به این هدف ما را یاری دهند.

مسؤول ورزش بانوان هرمزگان در پایان از مردم و ورزشکاران و دانشجویان و اساتید استان خواست کتاب‌های مفید خود را در رابطه با علوم و دانش ورزش به اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان اهدا کنند تا در این کتابخانه قرار داده شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 13 تیر 1395، کدخبر: 1043008 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین