پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۸۸
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
دهیار روستای معدنوئیه حاجی‌آباد مطرح کرد ناامیدی جوانان روستا از پیگیری و وعده‌های مسئولان ورزشی/ پروژه احداث زمین فوتبال راکد مانده است
شعارسال: دهیار روستای معدنوئیه حاجی‌آباد گفت: پیگیری پروژه احداث فضای ورزشی مناسب در روستای معدنوئیه حاجی‌آباد بی‌نتیجه مانده است و جوانان روستا از وعده‌های مسئولان ورزشی ناامید شده‌اند.

یعقوب علی‌محمدی اظهار داشت: روستای معدنوئیه با جمعیتی بالغ بر یک‌هزار و ۱۰۰ نفر در ۲۰ کلیومتری شهرستان حاجی‌آباد واقع شده است و دارای چهار تیم فوتبال در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان است و از وجود ورزشکارانی مستعد برخوردار است که در تیم‌های مطرح استانی و کشوری بازی می‌کنند.

وی ورزش را تربیت بی‌کلام عنوان کرد و افزود: امروز یکی از معضل‌هایی که جوانان مناطق روستایی را تهدید می‌کند هجمه فرهنگی دشمن و آسیب‌های اجتماعی و شیوع مواد مخدر است و غفلت از این موضوع می‌تواند خطرات و خسارت‌های جبران‌ناپذیری را متحمل مردم منطقه کند.

دهیار روستای معدنوئیه حاجی‌آباد در ادامه تصریح کرد: علی‌رغم بی‌مهری مسئولان و بی‌توجهی به امر ورزش در روستاها، ورزشکاران این مناطق در مسابقات استانی و کشوری مدال‌های رنگارنگی را برای شهرستان به ارمغان آورده‌اند که متاسفانه روستایی با این همه پتانسیل و ظرفیت و نیروی انسانی کارآمد مورد بی‌مهری واقع شده است و از ناملایمات متولیان امر رنج می‌رند.

علی‌محمدی بیان داشت: در سال ۹۳ اعتباری جهت احداث زمین فوتبال روستای معدنوئیه از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان تخصیص یافت که پس از گذشت یک‌سال تنها کار دیوارکشی آن انجام شده است.

این مسئول خواستار توجه و همت مسئولان در رفع این مشکل شد و اظهار کرد: پیگیری و ایجاد یک فضای ورزشی مناسب مهم‌ترین مشکل و دغدغه جوانان این روستا است و دایر کردن این امکانات در روستا بزرگترین خدمتی است که مسئولان ورزشی می‌توانند انجام دهند اما اقدام اساسی در راستای بهره‌برداری از یک سالن ورزشی یا زمین چمن مصنوعی صورت نگرفته است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از رسانه خبری تحلیلی جنوب پرس، تاریخ انتشار: یکشنبه 29 فروردین 1395، کدخبر: 28484، www.jpnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین