پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۹۶
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
کارگردان مجموعه داستانی ” غروب بادگیر ” شهرستان بندر لنگه گفت : هنرمندان تئاتر شهرستان بندر لنگه از نبود سالن پلاتو رنج می برد.
شعارسال: وحید قاسمی نژاد، کارگردان مجموعه داستانی ” غروب بادگیر ” در گفتگو با خبرنگار فرهنگ کده ،مهمترین مشکل در تئاتر این شهرستان را نبود سالن پلاتو عنوان کرد و گفت: با توجه به سبک کارهای نمایشی چند سال اخیر و روی آوردن هنرمندان نمایش به کارهای کف، داشتن یک سالن پلاتو در این شهرستان ضروری است.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان تئاتر و فیلم در شهرستان بندر لنگه کم نیستند افزود: باید پایه تئاتر ما قوی باشد تا بتوانیم یه فیلم خوب بسازیم.

وی با بیان اینکه چرا باید همه کارهای هنری این شهرستان جرقه ای و مقطع ای باشد یاد آور شد : چرا برای یک کار اصولی مسئولین شهر و کسانی که باید کمک کنند در صحنه نیستند.

قاسمی نژاد با بیان اینکه همت عالی دوستان هنرمند هنر تئاتر و فیلم را در این شهرستان ماندگار کرده است، خاطر نشان کرد : امید ما به اندیشه و همت دوستانی است که با یک دنیا امید با آنها رای دادیم که بتوانند به عنوان سخنگوی ما از مسئولین شهر بخواهند که ما را در این راه یاری کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه اطلاع رسانی هرمز، تاریخ انتشار: دوشنبه 14 اردیبهشت 1394، کدخبر: 182786، www.hormoz.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین