پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۲۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
۴۳ سناتور جمهوریخواه آمریکایی با پشتیبانی از اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، از دولت جو بایدن خواستند تا مذاکرات برای احیای توافق هسته‌ای با ایران را متوقف کند.
شعار سال: گروهی متشکل از ۴۳ سناتور آمریکایی با حمایت از تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی خواستار متوقف شدن مذاکرات برجامی شده‌اند.

بر اساس این گزارش، این گروه ۴۳ نفری به ریاست مارکو روبیو سناتور جمهوریخواه ایالت فلوریدا، از دولت بایدن خواسته‌اند تا به خاطر تنش‌های اخیر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، مذاکرات هسته‌ای با ایران را که در وین جریان دارد، متوقف کند.

سناتور‌های آمریکایی این درخواست خود را روز چهارشنبه با ارسال نامه‌ای برای دولت بایدن، مطرح کرده‌اند.

سناتور‌های آمریکایی بدون اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی، ایران را متهم به حمایت مالی از حماس و مقاومت فلسطین کرده‌اند.

در این نامه سناتور‌های جمهوریخواه ادعا کرده‌اند: طی دو روز گذشته، فلسطینی‌ها در غزه که از سوی ایران تامین مالی می‌شوند، حملات راکتی متعددی را علیه اسرائیل انجام داده‌اند، آن‌ها در واقع غیرنظامیان و شهر‌های مختلف اسرائیل از جمله اورشلیم (بیت المقدس) را هدف قرار داده‌اند.

این سناتور‌ها همچنین ضمن درخواست برای توقف مذاکرات هسته‌ای وین، ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرده‌اند.

در این نامه آمده است: حمایت ایران از حماس مشکل آفرین و مساله ساز است آن هم در شرایطی که دولت شما در شرایط کنونی با ایران، در حال مذاکره در شهر وین است. ما از شما می‌خواهیم تا هرچه سریعتر مذاکرات با ایران را پایان داده و به طور صریح اعلام کنید که تحریم‌ها لغو نخواهد شد.

این در حالی است که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا پنجشنبه در گفت وگوی تلفنی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل، از حق رژیم صهیونیستی برای دفاع از خودش در برابر حملات مبارزان فلسطینی حمایت کرده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تسنیم، تاریخ انتشار:۲۳ اردیبهشت، کد خبر:۲۵۰۲۳۴۹، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
0
0
این ها هرکاری شون کنی باز هم حرفی برای گفتن دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین