پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۳۹۶
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱
مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران از تحویل ۲۰ هزار نیروگاه کوچک خورشیدی به عشایر از امروز خبر داد و گفت: طرح بهارستان روستامحور است و هدف آن بازسازی و اصلاح روشنایی روستا‌ها است.

شعار سال:«محمد حسن متولی زاده» روز سه شنبه در مراسم افتتاح طرح های صنعت برق در هفته ششم پویش هر هفته #الف ب-ایران با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو از محل مرکز پایش صنعت برق افزود: تلاش دولت تدبیر و امید در این سال ها سبب شد پوشش برق رسانی روستایی ایران اینچنین رشد یابد.
 
وی ادامه داد: شبکه های برق رسانی روستایی در سال های اخیر و به دلایل طبیعی فرسودگی زیادی پیدا کرده است و در برخی روستاها به دلیل اجرای طرح هادی روستایی نیاز جدی به اصلاح و بازسازی پیدا کرده است.
 
مدیرعامل توانیر گفت: امروز و در نتیجه تعامل خوب دولت تدبیر و امید و مجلس شورای اسلامی اعتبارهای خوبی برای صنعت برق در بودجه امسال دیده شده است.
 
متولی زاده ادامه داد: براین اساس و با توجه به ردیف های اختصاصی در بودجه طرح جهادی بهارستان با هدف بهینه سازی و اصلاح شبکه های فرسوده روستایی از امروز کلیدخورد.
 
وی خاطرنشان ساخت: شبکه فرسوده بیش از ۱۰ هزار روستا در قالب این طرح طی امسال بهینه سازی و اصلاح خواهد شد که جمعیتی بالغ بر ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر را در برخواهد گرفت.
 
مدیرعامل توانیر افزود: در قالب این طرح ۱۵۰ هزار مشترک جدید روستایی که در صف دریافت برق بودند از این نعمت برخوردار خواهند شد.
 
متولی زاده گفت: درقالب این طرح ۱۰ هزار کیلومتر شبکه احداث خواهد شد و ۴ هزار دستگاه ترانسفورماتور و ۲۰۰ هزار پایه روشنایی نصب خواهد شد.
 
وی ادامه داد: تاکنون ۵۶۰ روستا عملیات اجرایی آنها به اتمام رسیده که بخشی از آن امروز افتتاح می شود به گونه ای که می توان گفت در هر شهرستان یک روستا به سازی می شود.
 
مدیرعامل شرکت توانیر از تحویل ۲۰ هزار نیروگاه کوچک خورشیدی به عشایر از امروز خبر داد و گفت: طرح بهارستان روستا محور است و هدف آن بازسازی و اصلاح روشنایی روستاها است.
 
وی ادامه داد: پوشش برق رسانی روستایی ایران درحالی به میزان ۱۰۰درصدی رسیده که بیش از یک میلیارد نفر از مردم جهان دسترسی به برق ندارند.
 

تعداد بازدید : 2


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا  ، تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت 1400، کدخبر:84325781 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین