پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۶۱۷
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۵
امیرابراهیم رسولی گفت: هیچ اختلافی میان اضلاع سیاسی نیرو‌های انقلاب وجود ندارد و ما کماکان یک هدف واحد را دنبال می‌کنیم و آن چیزی جز پایان دادن به دولت سوم روحانی نیست.
شعار سال: امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب، با اشاره به آغاز موتور تخریب و عملیات روانی رقیب، گفت: هیچ اختلافی در جریان نیرو‌های اختلاف وجود ندارد و لازم است تا نیرو‌های انقلاب نسبت به دام اختلاف افکنی هوشیار باشند.

وی افزود: چند توئیت یا کانال معلوم الحال نباید باعث شود تا ۸سال مدیریت ضعیف و ناکارامد را ازیاد ببریم، برخی تلاش می‌کنند با حاشیه سازی متن را کنار زده و اصل را به مباحث دم دستی یا سلیقه‌ای تبدیل کنند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در واکنش به اخبار کاندیداتوری «علی لاریجانی» و برخی یاران دیگر «حسن روحانی»، اظهار داشت: هیچ اختلافی میان اضلاع سیاسی نیرو‌های انقلاب وجود ندارد و ما کماکان یک هدف واحد را دنبال می‌کنیم و آن چیزی جز پایان دادن به دولت سوم روحانی و این تفکر معیوب نیست.

رسولی تصریح کرد: هرکسی بخواهد در این پازل، جای روحانی تفکرش را ادامه دهد در کنارمردم، درمقابلش محکم خواهیم ایستاد و اجازه نمی‌دهیم بار دیگر با نمایش‌های سیاسی به اهدافشان برسند.

وی با تاکید بر اینکه باید رد تخریب را در خانه لواسان بگیرید، گفت: برخی توان رقابت واقعی ندارند، اما در حال روشن کردن موتور تخریب هستند.

سخنگوی شورای ائتلاف به مهر گفت: افراد سرشناس و شناخته شده‌ای که ماه‌هاست در لواسان تشکیل جلسه می‌دهند و راه‌های تخریب آیت الله رئیسی را بررسی و نقشه تخریب آماده کرده اند. بدانند این‌بار ره به جایی نمی‌برند.

گفتنی است برخی رسانه امروز از اختلاف بین قالیباف و تیم ابراهیم رئیسی خبر داده بودند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از دیده بان ایران، تاریخ انتشار:۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر:۱۰۷۶۹۱، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین