پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳
یک کارشناس علوم تربیتی گفت : اهتمام ویژه به غنی ساری برنامه های آموزشی و پرورشی یکی از راه های اثر بخش و کارآمد در مقابله ناتوی فرهنگی دشمن است .

شعارسال: عذرا دولتی کارشناس علوم تربیتی، درباره اهتمام ویژه به غنی سازی برنامه های آموزشی و پرورشی ، گفت: دلهای پاک و اندیشه های شفاف کودکان ، نوجوانان و جوانان و جوانان به منزله زمین بایر و بکری است که برای پذیرش پیامهای آموزشی و پرورشی از آمادگی ویژه ای برخوردارند .

وی افزود: به گونه ای که آثار پیامهای دریافت شده در روزگار خرد سالی تا پایان زندگی در رفتار و کردار آنان باقی می ماند با توجه به این گفته که دانش در کودکی به مثابه طرح و نقشی است که بر روی سنگ حک می گردد و تربیت و آموزش در این دوران از اهمیت بسزایی برخوردار است .

دولتی در خصوص اهمیت آموزش ارزشهای ناب اسلامی ، عنوان کرد: با توجه به این واقعیت مهم که متولیان مسائل فرهنگی به ویژه عناصر آموزشی و پرورشی مسئولیت بهره گیری از این فرصت طلایی را به دوش می کشند و بایسته است به یاری هنر ، ورزش ، کلاس درس و حتی انواع سرگرمیها ارزشهای ناب اسلامی را در ژرفای اندیشه و اعماق روح فرزندان استوار سازند و آموزش دهند .

این کارشناس علوم تربیتی با توجه به سالم سازی محیط و محصو لات فرهنگی ، افزود: رسانه های مختلف نظیر مطبوعات ، اینترنت ، شبکه های تلویزیونی و محصولات فرهنگی نظیر فیلم و لوح های فشرده و در صورت قرار گرفتن در مسیر مشخص سهم به سزایی در رقم زدن آینده مشخص به عهده دارند و می توانند سر رشته تحولات جوامع را بر عهده گیرند ولی متاسفانه در حال حاضر بر این محصولات نظارتی آنچنان که باید باشد صورت نمی گیرد و نوجوانان و جوانان را تهدید می کنند .

وی در خصوص مقابله با ناتوی فرهنگی دشمن گفت: تلاش در جهت سالم سازی محیط و محصولات فرهنگی و غنا بخشی به محتوای آنها یکی از راه های اثر بخش و کار آمد در مقابله با ناتوی فرهنگی به شمار می رود و همچنین می توان گفت که غنی سازی کمی و کیفی برنامه های شبکه های مختلف صدا و سیما علاوه بر آنکه منجر به افزایش جذب مخاطبان می شود و از تاثیر گذاری عملیات روانی دشمن بر مردم جلوگیری می کند .

وی در پایان خاطرنشان کرد: با کنترل ورود ابزار های فرهنگی به کشور و حتی پیشگیری از توزیع و گسترش دستگاههای ارتباطی به صورت افسار گسیخته می توان به از سلامت کودکان و نوجوانان و جوانان در مقابله دزدان چراغ به دست استکبار محافظت نماییم .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت هرمز، تاریخ انتشار: 6آبان1395، کدخبر: 363827: www.hormoz.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
مسئولیت این حوزه با کیست؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین