پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۸۴
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱
مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه خواستار ارتقاء کیفیت خدمات رسانی به مردم در تنها پایانه مسافری دریایی این شهر ساحلی شد.
شعارسال: محمود صابری در حاشیه بازدید از پایانه مسافری شرکت والفجر در بندر لنگه با بیان این مطلب افزود: ساماندهی این پایانه باید به نحو مطلوبی انجام شود تا روز به روز، کیفیت خدمات رسانی به مسافران و مردم افزایش یابد.

وی تصریح کرد: با توجه به این که پایانه مذکور اولین مکانی است که مسافران پس از ورود به این شهر ساحلی از آن تردد می کنند، لازم است با ایجاد محیط مناسب و مساعد، خدمات دهی شایسته ای به مردم صورت گیرد.

صابری ضمن تأکید بر لزوم ارائه خدمات بی منت و مناسب به مسافرانی که برای سفر به کشور امارات متحده عربی، پایانه مسافری بندر لنگه را بر می گزینند، اولویت های مورد انتظار خود را برشمرد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه در همین رابطه تاکید کرد: به طور یقین، ارتقاء کیفیت ارائه خدمات و توجه به ایمنی یک پایانه مسافری، اولویت هایی است که باید به طور مستمر در دستور کار دست اندرکاران قرار گیرد و تمام تلاش ها بر رفع نواقص و مشکلات موجود معطوف شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تابناک هرمزگان، تاریخ انتشار: پنجشنبه 16 دی 1394، کدخبر: ۱۵۸۹۹۱، www.tabnakhormozgan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین