پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۲۴
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
تنها مدرسه دبستان روستای آبگرم لای بیشه شهرستان حاجی آباد در سایه بی توجهی مسئولان تخریب شد.

شعار سال: در یک آبان ماه سال جاری از تحصیل دانش آموزان روستای آبگرم لای بیشه در مدرسه ی فاقد امکانات رفاهی و بهداشتی خبر دادیم که مسئولان توجهی به دانش آموزان دبستانی این روستا داشته باشند که بعد از گذشت ۳ روز از این گزارش نائب رییس شورای روستای آبگرم لای بیشه در تماس تلفنی از تخریب این مدرسه خبر داد.

روز گذشته دستگاه لودری برای درست کردن زمین فوتبال برای دانش آموزان این مدرسه به روستا می آورند که بر اثر لرزش این دستگاه لودر مدرسه این روستا تخریب می شود.

حسین زارعی نائب رییس شورای روستای آبگرم لای بیشه شهرستان حاجی آباد با اشاره به تخریب تنها مدرسه روستای آبگرم لای بیشه ؛ اظهار کرد: مدرسه این روستا که سال گذشته با اطلاع رسانی خبرنگاران و با توجه به اینکه این مدرسه تخریبی بود مجدد بعد از گذشت ۵ سال بازگشایی شد.

وی بیان کرد: این مدرسه که از هیچ گونه امکان رفاهی و بهداشتی برخوردار نبودو قدمت آن به ۳۰ سال می رسد و دانش آموزان آن در سایه وحشت از تخریب ساختمان مدرسه به کلاس درس می رفتند و از کمبود امکانات آموزشی نیز رنج می برند.

زارعی افزود:این دبستان تخریبی تنها دبستان و تنها مدرسه روستای ۲۰۰ نفری آبگرم لای بیشه است که ۶ دانش آموز هم اکنون در آن مشغول به تحصیل هستند که روز گذشته بر اثر لرزش لودر که برای ساخت زمین فوتبال برای دانش آموزان آمده بود بخشی از این مدرسه تخریب شد.

وی تصریح کرد: بر اثر تخریب بخشی از این مدرسه اجازه ورود به دانش اموزان به مدرسه را نداده ایم و در حال حاضر دانش آموزان در حیاط مدرسه تحصیل می کنند.

زارعی خاطر نشان کرد: در سال های اخیر به دلیل عدم رسیدگی مسئولان، مدرسه روستای آبگرم لای بیشه کهروزی مهد علم و دانش بود،تخریب شد و دانش آموزان در سرمای زمستان باید در حیاط مدرسه به تحصیل بپردازند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دانش آموزان این روستا هیچ گونه امکاناتی برای ادامه تحصیل خود ندارند ؛ افزود: مشکلات و کمبود های این مدرسه می توان به دیوار تخریبی این روستا و نبود آب در این مدرسه و نبود سرویس بهداشتی مناسب و نیمکت های فرسوده و نداشتن شیشه و خاکی بودن حیاط مدرسه و تخریب بخشی از این مدرسه اشاره کرد.

حال امید است مسئولان شهرستانی به همراه خیرین بزرگوار و اهالی روستای آبگرم لابیشه تمام تلاش خود را به کار گیرند تا آینده سازان ایران اسلامی در این روستا بتوانند از امکانات استاندارد آموزشی از جمله مدرسه بهره برند و بتوانند برای این سرزمین در آینده در زمینه های مختلف افتخار آفرینی کنند وحال با توجه به تخریب دبستان روستای آبگرم لای بیشه باید منتظر ماند که مسئولین ذیربط چه تمهیداتی برای این مدرسه محروم در نظر می گیرند آیا مدرسه جدیدی ساخته می شود یا خیر؟

روستای آبگرم لای بیشه از توابع شهرستان حاجی آباد با جمعیتی بالغ بر ۲۰۰ نفردر ۲۰ کیلومتری این شهرستانواقع است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایاه خبری دانشجویی هرمزپرس، تاریخ انتشار 4 آبان 95 ، کد مطلب:: www.hormozpress.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین