پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
مدیر تعاون روستایی هرمزگان از خرید بیش از ۵۵ هزار تن محصولات تضمینی و توافقی از کشاورزان استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: میزان خرید امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیشتر از ۱۱ هزار تن افزایش داشته است.

شعار سال: سیروس اسدپور اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۵۵هزار تن محصولات کشاورزی شامل گندم، ذرت، کلزا، خرما و سایر محصولات در قالب تضمینی و توافقی از کشاورزان در شهرستان های استان خریداری شده است.

وی با اعلام اینکه سال گذشته در همین مدت، ۴۴ هزار تن محصولات از کشاورزان خریداری شده بود، اعلام کرد: میزان خرید محصولات کشاورزی به استثنای خرید حمایتی در سالجاری ۲۵ درصد افزایش داشته است.

اسدپور تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون ۴۷ هزار و ۴۰۰ تن محصول بصورت تضمینی و ۷ هزار و ۵۰۰ تن به صورت توافقی از کشاورزان استان خریداری شده است.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان ارزش کل محصولات خریداری شده را بالغ بر ۷۱۶ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: بهای کامل این محصولات در وجه کشاورزان پرداخت شده است.

وی هدف از خرید محصولات کشاورزی افزایش فروش محصولات، جلوگیری از ضرردهی، کاهش نقش دلالان در بازار و حمایت از کشاورزان، کمک به کاهش فاصله بین تولید کننده و مصرف کننده دانست.

اسدپور، اجرای طرح بازاریابی و عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در هرمزگان را از طرح های اولویت دار این شبکه عنوان کرد و گفت: در این طرح تلاش می شود با بهره گیری از توانمندی شبکه های تعاون روستایی از طریق برپایی غرفه های عرضه مستقیم فروش، به حذف واسطه ها و عرضه مستقیم محصولات کشاورزی باکیفیت و قیمت مناسب کمک شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی پیارم، تاریخ انتشار 3 آبان 95 ، کد مطلب: 57916: www.piyarom.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
0
0
خدا کنه مسئله اب در این کشور حل بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین