پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۸۵۸
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۶
مدیرعامل باشگاه نساجی در مورد بازی سایپا - پیکان صحبت کرد و فدراسیون فوتبال را به باد انتقاد گرفت. ایزد سیف الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در خصوص اظهار نظر مجری برنامه سلام صبح بخیر در شبکه سه صدا و سیما در مورد قطعی شدن رای بازی سایپا و پیکان به شدت ناراحت است
شعار سال: ایزد سیف الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در خصوص اظهار نظر مجری برنامه سلام صبح بخیر در شبکه سه صدا و سیما در مورد قطعی شدن رای بازی سایپا و پیکان به شدت ناراحت است و در گفتگویی حرف هایش را اینطور درباره اظهار نظر این مجری و صدور رای به صدور سایپا آغاز کرد: رای سه بر صفر به نفع سایپا است. من می‌خواهم ببینم این آقا چه سمتی دارد؟ رئیس فدراسیون است یا دبیر کل یا رئیس کمیته قضایی است؟ چه سمتی دارد که به راحتی قبل از اینکه حکم صادر شود می‌آید و به صورت رسمی در رسانه ملی نتیجه را اعلام می‌کند. این موضوع یک مقدار شائبه برانگیز است.

او در همین باره ادامه داد: یک بحث دیگر من دارم و آن هم این است که چرا در بازی ذوب آهن و ماشین سازی که ماشین سازی تقریبا یک دقیقه ۱۲ نفره بازی کرد فدراسیون هیچ واکنشی نشان نداد و الان داستان از چه قرار است که همه خود را در بازی سایپا و پیکان دخیل می‌دانند؟ من فکر می‌کنم حضور چنین افرادی و واکنش هایشان شائبه برانگیز است. خواهشی که از فدراسیون دارم این است که خودش به این قضیه ورود کند. خیلی خنده دار است که یک مجری بیاید و اظهار نظر کند؟ اگر در دیدار پیکان و سایپا تخلفی رخ داد چرا به تخلف آن بازی رسیدگی نشد؟

مدیرعامل نساجی مازندران در مورد عدم رسیدگی به شکایت این باشگاه از محمود فکری عنوان کرد: چطور می‌شود بعد از پنج ماه رای ما و آقای فکری در کمیته استیناف به هیچ جا نرسیده و علیرغم جلساتی که من رفتم و همچنین نامه نگاری‌های متعدد یکسری از دوستان به این قضیه بی تفاوت هستند. در برج ۱۰ ما شکایت خودمان را به کمیته استیناف دادیم و در برج ۱۱ کمیته استیناف این رای را در اختیار بازجوی پرونده قرار داد. از آن زمان تا الان پنج ماه می‌گذرد و هیچ رای قطعی صادر نشده است. دلیل اینکه آقایان به این قضیه واکنش نشان نمی‌دهند چیست؟ انتظار ما این است که بدانند تیم‌های شهرستانی هم هوادار دارند و به سختی گلیم خودشان را از آب بیرون می‌کشند. امیدوارم رایی داده نشود که شائبه‌ها بیشتر شود و اینگونه نباشد که رای‌ها فقط به نفع باشگاه‌های صنعتی صادر شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۷۹۸۸۴، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین