پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۴۳۹۵۳
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امسال ثبت نام تمامی پایه‌های تحصیلی به جز پایه اول ابتدایی به صورت غیر حضوری و الکترونیکی انجام می‌شود.

شعار سال: کوروش مودت بیان کرد: ثبت نام میان دوره ای دانش آموزان به صورت سیستمی و خودکار انجام می شود و ثبت نام سایر دوره ها ( پایه هفتم و دهم) نیز باید از طریق سامانه دانش آموزی (پادا)به صورت الکترونیکی انجام شود و نیازی به حضور خانواده ها نیست.

وی گفت: به منظور جلوگیری از تجمع و انتشار ویروس کرونا ثبت نام ها امسال به غیر از پایه اول ابتدایی کاملا به صورت الکترونیکی است و از خانواده ها تقاضا داریم برای ثبت نام فرزندان خود به مدرسه مراجعه نکنند.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: از ۱۵ خرداد ماه نوبت گیری سنجش انجام می شود و از یکم تیر شروع به کار پایگاه های ۶۶گانه سنجش سلامت است.

مودت ادامه داد: خانواده ها می توانند از اول خردادماه تا ۱۵ شهریور ماه برای ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان خود اقدام کنند.

وی گفت: پیش بینی می شود امسال ۱۰۵ هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی و ۹۰ هزار نوآموز دوره پیش دبستانی در خوزستان ثبت نام کنند.

جمعیت دانش آموزی خوزستان یک میلیون و ۱۳۰ هزار نفر است که در پنج هزار و ۵۰۰ مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۳۳۹۸۸۲، www.irna.ir

.

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین