پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۳۸۳
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷
استاندار بوشهر گفت: با توجه به اینکه براساس مصوبه هیات دولت شناور‌های فلزی باید جایگزین شناور‌های سنتی شوند، در این ارتباط مشوق‌هایی برای این شناور‌ها در نظر گرفته شده‌است.
شعار سال: روابط عمومی استانداری بوشهر روز سه شنبه به نقل از عبدالکریم گراوند در نشست کارگروه قاچاق سوخت و کالا استان بوشهر بیان کرد: دولت برای اجرای مصوبه جایگزینی شناور‌های سنتی با شناور‌های فلزی استاندارد، مشوق‌ها و تسهیلات ویژه‌ای پیش بینی کرده‌است.

وی بیان کرد: با عملیاتی شدن این مصوبه شناور‌های استاندارد فلزی در بنادر استان بوشهر جایگزین شناور‌های سنتی چوبی و فایبرگلاس خواهند شد.

وی یادآور شد: یکی از مسائلی که باید به صورت ویژه مد نظر قرار گیرد، توجه به حقوق ساحل‌نشینان و مرزداران استان بوشهر است.

گراوند با اشاره به اینکه بخش زیادی از مردم استان بوشهر از طریق دریا امرار معاش می‌کنند افزود: استان بوشهر بیشترین مرز دریایی را با خلیج فارس دارد و مردم این استان دارای تاریخی دراز در عرصه مبادلات دریایی هستند.

استاندار بوشهر با اشاره به جایگاه این استان در حوزه تجارت دریایی از طریق خلیج‌فارس گفت: استان بوشهر با قابلیت‌های مهم تجاری، در دوره‌های مختلف به عنوان دروازه تجاری ایران به شمار می‌رود.

وی از ایجاد شرایط لازم برای پهلوگیری، تخلیه و بارگیری شناور‌های ۳۰ هزار تنی در بندر بوشهر خبر داد و افزود: کشتی حامل کالای اساسی به ظرفیت ۳۱ هزار تن در بندر بوشهر در حال تخلیه محموله برنج است.
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت مانا، تاریخ انتشار:۵ خرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۸۹۹۵۶، mana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین