پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸
کاظمی با اشاره به گسترش پدیده قاچاق در کشور و حضور وزیر دادگستری در جلسه کمیسیون قضایی گفت: بنا به گفته پورمحمدی همه ورودی های گمرک تا چهارماه دیگر مجهز به ایکس ری می شوند.

شعارسال:کاظمی با بیان اینکه کالای قاچاقی که از مبادی رسمی نظیر گمرک وارد کشورمی شود قابل مقایسه با قاچاق کالا توسط مرزنشینان نیست، گفت: گمرک در حال مجهز شدن به سیستم های کنترلی نوین است که ممکن است روی این مسئله اثرگذار باشد.

نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر دادگستری در جلسه کمیسیون قضایی بیان داشت: آنچه که وی در جلسه دیروز کمیسیون مطرح کرد این بود که تا چهارماه آینده دستگاه های ایکس ری در تمام ورودی های گمرک نصب می شود وعلت تاخیرآن تاکنون به دلیل مسائل فنی وکارشناسی بوده که تا چهارماه دیگر برطرف می شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قاچاق یک بلا برای تولید داخلی است، خاطر نشان کرد: علی رغم همه مبارزاتی که درعرصه قاچاق صورت گرفته موفقیت شایسته ای به دست نیامده است.

وی تصریح کرد: ما در بازارمسلمین محصولات قاچاقی را که به صورت انبوه وارد شده اند می بینیم و من بحث مبارزه و سازماندهی نیروهای مبارزه با قاچاق کالا طی سالهای اخیر را تایید می کنم.

وی در پایان با اظهار تاسف از اینکه بخشی کوچکی از قاچاق در مناطق مرزی به وقوع می پیوندد، عنوان کرد: ما باید به مرزنشینان کمک کرده و آنها را از مبادله کالای قاچاق بی نیاز کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 8آبان1395، کدخبر: 237274: www.mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
0
0
یعنی تا چهار ماه دیگه کویت بودن ادامه دارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین