پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۴۵۱۸۸
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۴
هوشنگ شجری بیان کرد: یکی از کاندیدا‌ها وعده داده که تورم را به زیر ۵ درصد می‌رساند. باید از او پرسید با چه ابزاری قرار است این کار را بکند.
شعار سال: هوشنگ شجری، استاد اقتصاد دانشگاه اصفهان، وعده‌های انتخاباتی برخی از کاندیدا‌ها را فاقد ارزش علمی و مبنای اقتصادی دانست و گفت: یکی از کاندیدا‌ها وعده داده که تورم را به زیر ۵ درصد می‌رساند. باید از او پرسید با چه ابزاری قرار است این کار را بکند، آیا واقعا چنین وعده‌ای امکان تحقق دارد؟! با اهداف مالیاتی، پولی، ارزی و یا با نرخ بهره می‌خواهد تورم را به زیر ۵ درصد برساند؟!

وی افزود: هر کس می‌تواند هر هدف و وعده‌ای را مشخص کند، ولی باید ابزار رسیدن به آن نیز باید مشخص شود. برخی کاندیدا‌ها یا ابزار رسیدن به وعده هایشان را نمی‌دانند و یا اگر می‌دانند بلد نیستند از آن استفاده کنند.

این اقتصاددان بیان کرد: مردم قبل از انتخاب هر کاندیدا استدلال وی برای عمل به وعده اش را بررسی کنند تا مشخص شود این فرد با چه هدفی وعده می‌دهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از نود اقتصادی، تاریخ انتشار:۱۰ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر:۲۱۴۱۹۲۳، www.۹۰eghtesadi.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین