پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۶۰
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
خدری در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مشکلات اساسی حوزه درمان استان بوشهر و به ویژه شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم را مطرح کرد.
شعارسال: رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تحولات حوزه درمان استان بوشهر به‌زودی کلید می‌خورد.

حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مشکلات اساسی حوزه درمان استان بوشهر و به ویژه شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم را مطرح کرد.

وزیر بهداشت نیز با تایید مشکلات عنوان شده توسط حجت‌الاسلام خدری گفت: در زمینه حل مشکلات درمانی نهایت همکاری را با شما خواهیم داشت.

جلسه روز گذشته که برای جمع‌بندی پیگیری‌های اخیر صورت گرفت، بسیار ثمر بخش بوده و بیشتر مشکلات حوزه درمان با وزیر بهداشت مطرح شد که ایشان قول قطعی همکاری دادند.

این نشست طبق وعده‌های انتخاباتی حجت‌الاسلام خدری در زمان انتخابات با اولویت بالای سلامت و بهداشت جامعه برگزار شد که در پایان تصمیمات سازنده، راهگشا و خوبی در این زمینه گرفته شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری جنوب نیوز، تاریخ انتشار: سه شنبه 4 آبان 1395، کدخبر: ۲۰۲۴۲۵، www.jonoubnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین