پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۹۴۳
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۲
کامبیز مهدیزاده نوشت: با چشم‌بندی و شعبده‌بازی نمی‌توان کشور را اداره کرد. مناظرات روز شنبه نشان داد که هنوز نگاه پادگان و دادگاه در کشور حاکم است و با این روش نمی‌توان شاهد پیشرفت کشور بود. سیاستمدار کسی است که با شرایط فعلی کشور و با واقعیت‌ها به اداره کشور بپردازد، نه با وعده‌های فضایی و ناسزاگویی به دیگران! متاسفانه در مناظرات به جای ارائه برنامه‌ها و اهداف، حرف از ممنوع‌الخروجی و به دادگاه کشاندن بود.
شعار سال: کامبیز مهدیزاده، داماد رئیس جمهور طی یادداشتی به حواشی برگزاری مناظره در صدا وسیما واکنش نشان داد.

او نوشت:قرار بود ژاپن اسلامی شویم، اما مقایسه کشور با افغانستان و پاکستان و عراق و کره شمالی بود. آن‌هایی که نگذاشتند FATF تصویب شود و در راه اجرای برجام سنگ‌اندازی کردند، امروز باید پاسخگوی وضع موجود باشند. آن‌هایی که پرونده ایران را به فصل ۷ شورای امنیت ارجاع کردند و فقط رفتند و آمدند، اما هیچ عاید ایران شد، امروز مدعی نجات ایران شده‌اند. کاندیدا‌هایی که با حرکات پوپولیستی پراید سوار می‌شوند و خود را به ساده‌زیستی زده‌اند و در زندگی خود نتوانستند تحول ایجاد کنند، چگونه می‌خواهند در کشور تحول ایجاد کنند؟ تظاهر به فقر از تجمل‌گرایی خطرناک‌تر است! برای سرمایه‌گذاری در کشور، یا منابع داخلی باید وجود داشته باشد، یا ارتباطات بین‌المللی با خارج. سرنوشت مردم را به شوخی گرفته‌اید؟

با چشم‌بندی و شعبده‌بازی نمی‌توان کشور را اداره کرد. مناظرات روز شنبه نشان داد که هنوز نگاه پادگان و دادگاه در کشور حاکم است و با این روش نمی‌توان شاهد پیشرفت کشور بود. سیاستمدار کسی است که با شرایط فعلی کشور و با واقعیت‌ها به اداره کشور بپردازد، نه با وعده‌های فضایی و ناسزاگویی به دیگران! متاسفانه در مناظرات به جای ارائه برنامه‌ها و اهداف، حرف از ممنوع‌الخروجی و به دادگاه کشاندن بود. تناسب قول‌ها و وعده‌ها با واقعیت امروز کشور در تعارض بود. سوال اصلی اینجاست که با کدام منابع می‌خواهید کشور را اداره کنید؟ باید به این عزیزان یاد‌آور شد که کلید کشور وقتی کار نکرد که شما و امثال شما بتن در داخل قفل ریختید. طبق تعریف سازمان ملل، جوانی تا ۴۰ سالگی است، اما یکی از کاندیدا‌ها در گفت‌وگویی اظهار داشته که «جوان‌های ۶۰ ساله را در مسئولیت‌های بزرگ‌تر قرار می‌دهد «این جوان‌های ۶۰ ساله چه کسانی هستند؟

کشور با اعمال تحریم‌های ظالمانه درگیر پرداخت حقوق کارمندان است، اما برخی قول پرداخت یارانه ۴۵۰ هزار تومانی به ۴۰ میلیون نفر را در مناظرات می‌دهند! این حرف‌ها سیاه نمایی است. متاسفانه اعتراف یکی از کاندیدا‌ها که اظهار داشت: «اگر قرار بود بقیه که ر‌شدند تایید شوند، شما الان اینجا نبودید. اندازه قد و قواره خودتان حرف بزنید»، واقعیت موجود را عیان کرد. اما به راستی قد و قواره شما چقدر بوده است؟ با کدام شاخصه اینجا نشسته‌اید؟ جان همفکران شما از دست تندروی‌های شما به لب رسیده است! در این سال‌ها در مجلس کاری کردید که تغییر را احساس کردیم، دیگر نیازی نیست در ریاست‌جمهوری تغییر ایجاد کنید. و، اما سخن پایانی با ۲+۵، امروز وقتی در فضای مجازی به بیان دیدگاه‌های خود می‌پردازید و تعداد فالوور‌های خود را به رخ می‌کشید، یادتان نرود که این فضا با ممارست و تلاش رئیس دولت به دست آمد وگرنه همچون عهد هخامنشی باید از چاپار و قاصد برای تبلیغات استفاده می‌کردید. والسلام.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیده‌بان ایران، تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۹۴۲۷، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین