پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۳۹۵
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱
محمدجواد ظریف، صبح امروز در بازدید از پروژه مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان به همراه استاندار و شهردار اصفهان، با تشکر از اقدامات شهرداری اصفهان، اظهار کرد: اقدامات بسیار خوبی در اصفهان صورت گرفته است که امیدواریم مشکل آب هم به صورتی که منافع همه را در نظر بگیرد و حق مردم اصفهان هم در این زمینه رعایت شود در همین دولت حل و فصل شود و کار به نتیجه برسد.
شعار سال: محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان امروز _جمعه ۲۱ خرداد ماه_ در سفر به اصفهان از سالن همایش‌های بین المللی بازدید و در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفت.
 
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به قابلیت بهره برداری از مرکز همایش‌های اصفهان به عنوان مجموعه همایش‌های بین المللی در سطح منطقه گفت: وزارت امور خارجه پیگیر حضور سرمایه گذاران خارجی علاقمند برای تکمیل هتل‌های این مرکز خواهد بود.
وی افزود: میزان پیشرفت قابل توجه پروژه مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان و بهره برداری از نمایشگاهی که یک نمایشگاه بین المللی آبرومند در شهر اصفهان به شمار می‌رود، نشان دهنده مدیریت بسیار خوب شهری و همت عالی دکتر نوروزی و حمایت استاندار و مجموعه شهرداری است.

وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه استفاده از سالن مرکز همایش‌های بین المللی، بسیار مهم است، تصریح کرد: با مجموعه‌هایی که در این پروژه در نظر گرفته شده است، می‌توان از این مکان به عنوان یک مجموعه همایش‌های بین المللی در سطح منطقه که مشابه آن را ندیدم و به مراتب از سالن مجمع عمومی سازمان ملل متحد زیباتر و مدرن‌تر است، استفاده کرد.
 
وی پروژه شهروند دیپلمات شهرداری را بسیار جذاب توصیف و اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با پیگیری، سرمایه گذاری برای احداث هتل‌های مرکز همایش‌های بین المللی را با طرف‌های خارجی علاقمند، به نتیجه برسانیم.
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از منابع گوناگون
 
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین