پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۹۵۸
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸
۳۳۶ همسر شهید مدافع حرم و امنیت در بیانیه‌ای تاکید کردند: جمهوری اسلامی حرم است و شرکت در انتخابات، دفاع از حرم محسو. ب می‌شود.
شعار سال:  ۳۳۶ نفز از همسران معظم شهدای مدافع حرم و امنیت بیانیه‌ای در خصوص انتخابات ریاست جمهوری به شرح زیر صادر کردند:

بسم رب الشهداء و الصدیقین و عباده الصالحین
جمهوری اسلامی حرم است و شرکت در انتخابات، دفاع از حرم جمهوری اسلامی است.
انقلاب برومند اسلامی در طول حیات طیبه خود، فراز و نشیب‌های فراوانی را تجربه کرده است و در همه حال انتخابات همچون شب قدری برای انقلاب بوده است.
در برهه کنونی نیز در شرایط بسیار حساسی در دنیا قرار داریم. تقدیرمان در دستانمان است مردم عزیز، غیور و شهید پرور ایران، اگر همسران ما به‌عنوان مدافعان حرم و امنیت، با اهدای حیات و جان خود، دشمنان غدار را پشت مرز‌ها زمین گیر و امنیت را در کشور تأمین کردند، قطعا حضور پرشور شما در پای صندوق رای و شرکت در انتخابات تأثیر پررنگ‎تر و بیشتری در تولید امنیت پایدار و اقتدار برای کشور و مرز‌های میهن عزیزمان خواهد داشت.
امروز همه دوستان و دشمنان این انقلاب چشمشان به انتخابات است.
قطعاً حضور کم رنگ ما دشمنان را برای ضربه زدن به تک تک آحاد ملت و تحریم‌های گسترده‌تر حریص می‌کند، ملت هوشمند ایران، شرکت در انتخابات، دفاع از حرم است، دفاع از حرم جمهوری اسلامی.
هنوز داغ شهادت مرد میدان، سردار شهید حاج قام سلیمانی در دل‌ها زنده است.
وصیتش یادمان است: «جمهوری اسلامی حرم است». حالا زمان عمل به وصیت اوست زمان دفاع از این حرم رسیده. این بار نه با جان‌فشانی و خون، بلکه با حضور پای صندوق‌های رأی، قطعا اگر شهدای ما هم امروز حضور داشتند، با وجود همه فشار‌های اقتصادی و بین المللی، دفاع از جمهوری اسلامی را بر هر چیزی مقدم می‌شمردند.
نگاه هزاران شهید به حضور پرشور و انتخاب درست آحاد ملت است و قطعاً این انتخابات در امتداد خون شهداست.
ان شاء الله همه با هم روز ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ حماسه‌ای دیگر رقم خواهیم زد ...
 
بیانیه ۳۳۶ همسر شهید در خصوص انتخابات

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از صدا و سیما، تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۱۳۷۰۲۴، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین