پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۴۴
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
سفیران جدید جمهوری اسلامی ایران در نامیبیا، قطر، نروژ، مقدونیه، اوگاندا، غنا، صربستان و بلغارستان پیش از عزیمت به محل ماموریت خود با رئیس جمهوری دیدار و گفت‌وگو کردند.

شعار سال: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سفیران جدید جمهوری اسلامی ایران در نامیبیا، قطر، نروژ، مقدونیه، اوگاندا، غنا، صربستان و بلغارستان روز دوشنبه و پیش از عزیمت به محل ماموریت خود با رییس جمهوری دیدار و گفت وگو کردند.

حسن روحانی در این دیدار، ضمن آروزی موفقیت برای سفرای جمهوری اسلامی ایران در کشورهای محل ماموریت خود، بر تلاش و اهتمام آنان در راستای توسعه، تقویت و تحکیم روابط و مناسبات همه جانبه ایران با دیگر کشورها تاکید کرد.

رئیس جمهوری همچنین معرفی توانمندی ها و ظرفیت های کشورمان به سرمایه گذاران و بخش های خصوصی و دولتی دیگر کشورها و فراهم کردن زمینه های مناسب برای ارتقا سطح همکاری ها و اجرای پروژه های مشترک را از جمله وظایف سفرا در دوران ماموریتشان در کشورهای خارجی عنوان کرد.

وحید کریمی سفیر جدید ایران در نامیبیا، محمد علی سبحانی سفیر جدید ایران در قطر، محمد حسن حبیب الله زاده سفیر جدید ایران در نروژ، حسین کریمی سفیر جدید ایران در مقدونیه، مرتضی مرتضوی سفیر جدید ایران در اوگاندا، نصرت الله مالکی سفیر جدید ایران در غنا، حسین ملاعبدالهی سفیر جدید ایران در صربستان و حمیدرضا ناطق نوری سفیر جدید ایران در بلغارستان نیز گزارشی از محل ماموریت خود به رییس جمهوری ارائه کردند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 10 آبان 95 ، کد مطلب: 13950810001142: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین